Familien Gregersen
Fra : Christian

Dato : 08-01-05 16:40

Fik endelig set subjekt...

Men noget slog mig. Havde det gjort et eller andet ved lydsporet? Altså
pitchet deres stemmer op i et lysere leje, for jeg syntes nogle af
skuespillernes stemmer lød lidt anderledes end de plejer?

Og generelt var der nogle af dialogerne, hvor jeg slet ikke kunne forstå
hvad der blev sagt, fordi det virkede til at de talte meget
utydeligt...eller det var måske bare mig?

Christian

Fra : Parker Pyne

Dato : 08-01-05 16:46

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvad der blev sagt, fordi det virkede til at de talte meget
> utydeligt...eller det var måske bare mig?

Jeg havde ingen problemer med at høre, hvad der blev sagt.

Fra : Brian P

Dato : 08-01-05 18:18

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad der blev sagt, fordi det virkede til at de talte meget
> utydeligt...eller det var måske bare mig?

Jeg havde kun problemer med at se filmen til ende - gennemførte dog ;)

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-01-05 20:02

Christian wrote:
> [...]
> forstå hvad der blev sagt, fordi det virkede til at de talte meget
> utydeligt...eller det var måske bare mig?

Det kan være at de, for at undgå at filmen varede aaaalt for længe, havde
skruet lidt op for hastigheden.
Ikke nok, åbentbart. .

Jeg syntes at den havde egnet sig bedst som en 3 episoders miniserie på TV
(2 Charlie).

Jacob
--
fear and loathing in dot com
www.fearandloathingin.com

Fra : Parker Pyne

Dato : 08-01-05 20:18

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> wrote in message

> [...]
> Ikke nok, åbentbart. .
>
> Jeg syntes at den havde egnet sig bedst som en 3 episoders miniserie på TV

Nå, det ser ud til, jeg er den eneste, der synes, filmen er ganske ok -
trods visse svagheder.

Fra : Brian P

Dato : 08-01-05 20:24

"Parker Pyne" <Mad-Eye@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Nå, det ser ud til, jeg er den eneste, der synes, filmen er ganske ok -
> trods visse svagheder.

Filmens anden afdeling kunne blive en god mini-serie, første halvdel er og
bliver uoprettelig dårlig. Og desværre giver anden halvdel jo ikke megen
mening uden første... ;)

Fra : Parker Pyne

Dato : 08-01-05 21:14

"Brian P" <kanalFJERN@klog.dk> wrote in message

> [...]
> bliver uoprettelig dårlig. Og desværre giver anden halvdel jo ikke megen

Pudsigt. Jeg så den sammen med fire andre, og vi var alle enige om, at
første del var bedst, og at filmen generelt var ganske ok.

Kirsten Norholt gør det fint, men Robert Hansen er pinlig, pinlig, og totalt
fejlcastet. Nu må Regner Grasten altså snart lade ham falde. Sofie
Lassen-Kahlke er ok i første del, men overspiller i anden og bliver nærmest
en pantomimeskurk på piller.

I øvrigt var kulisserne rigtig vellykkede, men det gør jo ingen succes.

Fra : Brian P

Dato : 08-01-05 21:23

> Pudsigt. Jeg så den sammen med fire andre, og vi var alle enige om, at
> første del var bedst, og at filmen generelt var ganske ok.

Interessant. Jeg overvejede seriøst at gå i pausen, men gennemførte som
sagt - måske mest fordi billetten havde kosten 120 kr. Måske var det fordi
jeg havde fået en øl i pausen og ikke havde nogen forventninger til anden
del, at den forekom mig bedre end første...

Fra : Parker Pyne

Dato : 08-01-05 21:34

> [...]
> fordi jeg havde fået en øl i pausen og ikke havde nogen forventninger til
> anden del, at den forekom mig bedre end første...

Måske en øl kunne få selv Robert Hansen til at gå an. Det skulle jeg have
prøvet!

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 08-01-05 21:42

> Men noget slog mig. Havde det gjort et eller andet ved lydsporet? Altså
> pitchet deres stemmer op i et lysere leje, for jeg syntes nogle af
> skuespillernes stemmer lød lidt anderledes end de plejer?

Det er faktisk muligt i mange biografer at ændre på fremviserens hastighed.
(Enkelte film SKAL helst vises med 25 billeder/sek. ((Video-optaget))).
Man har nok øget billedfrekvensen for at spare 10-15 min.
Jørgen