IE sider åbner ofte minimeret !
Fra : edob

Dato : 08-01-05 15:11

Hej NG

Jeg anvender Windows XP pro. Ofte, når jeg åbner internetsider med IE,
vises siden minimeret. Jeg skal så klikke den op til fuld skærmstørrelse
med maximér.

Det er lidt irriterende, og jeg mener ikke det har været sådan altid.

Er der en måde at sikre at sider jeg åbner altid vises i fuld skærmstørrelse
??? Hvordan ?

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 08-01-05 20:17

On 08-01-2005 15:11 edob wrote:
> Er der en måde at sikre at sider jeg åbner altid vises i fuld skærmstørrelse
> ??? Hvordan ?

Se http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/1057422855

Her er en opskrift på, hvordan du får nye vinduer til at åbne i en
bestemt størrelse.

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : edob

Dato : 09-01-05 16:46

http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/1057422855

> Her er en opskrift på, hvordan du får nye vinduer til at åbne i en
> [...]

Hej Mikkel.

Tak for svaret. Ser ud somom det virker.

Venlig hilsen, Frank