N 6230, Spg. tegn på display
Fra : casper

Dato : 08-01-05 14:42

Hey Gruppe

Søger lidt hjælp til min Nokia 6230, den er begyndt at have en lille bitte
gul firkant med et blåt spg. tegn i midten af displayet, når jeg er på
"Headscreen", jeg har før set det på andres

Nogen der har lidt hjælp til mig :)

Casper

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-01-05 10:47

I meddelse: 41dfe324$0$1151$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
griflede casper:
> Søger lidt hjælp til min Nokia 6230, den er begyndt at have en lille
> bitte gul firkant med et blåt spg. tegn i midten af displayet, når
> jeg er på "Headscreen", jeg har før set det på andres

Ja... Det er fordi det billede du havde som baggrund har skiftet navn eller
er blevet slettet...

--
Hygge...
Daniel