Dårlige erfaringer med Jabra BT 250?
Fra : Hans Paulin

Dato : 08-01-05 11:14

Er der nogen hér der har dårlige erfaringer med lydkvaliteten ved en Jabra
BT 250 - vores skratter (som en højtaler med defekt pap) når modtageren i
den anden ende af linien lytter (2 x SE 68i)
Hans

Fra : KE Kofod

Dato : 08-01-05 15:39

Hej Hans.
Nu har jeg haft 2 stk JABRA 250 og er blevet skuffet
begge gange !!!.
nu ikke så meget over lydkvaliteten og dog !.
Jabra skriver i deres manual at man helst skal have telefonen og Jabra 250 i
samme side.
Jeg har min SE-P800 i højre lomme, og min Jabra 250 i
højre øre !.
Der er ikke 75 cm imellem dem !.
Men jeg oplever også dårlig forbindelse ( skratter ) som
du skriver. Bare man går og svinger med højre arm kan
du høre det på forbindelsen !!!. Jeg mener at det der skrammel til BT ikke
er udviklet nok !!, og ikke afprøvet inden det er sendt på markedet !.
Man siger det har en rækkevidde på op til 10m, jeg vil være glad bare den
kan række de 75 cm fra min lomme til min Javra 250 !!!.
Jeg købte en anden BT i ALDI den er da en del bedre !.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-01-05 18:07

KE Kofod skrev:

> [...]
> den kan række de 75 cm fra min lomme til min Javra 250 !!!.
> Jeg købte en anden BT i ALDI den er da en del bedre !.

Hæ hæ - det er dét jeg osse oplever

Jeg har selv en original SE HBH-200 helt uden problemer, men Jabraen...

Jeg tar ned til Sonofon på mandag og prøver at få den byttet.

Tusind tak for input!
Hans