Nyt HL2 problem
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 08-01-05 07:51

hej igen da jeg jo har gode erfaringer med at spørge og dermed få løst
mine hl2problemer herinde spørger jeg lige igen

jeg er nået til banen efter jeg har skudt helikopteren ned og åbnet
for en sluse til en dæmning så jeg kunne køre igennem dæmningen på min
vandcrosser, problemet er så at når jeg kommer om på den anden side er
der grafikfejl, helt vildt enda nå men jeg tror at jeg har regnet
ud at jeg skal op på den lille mole , men når jeg hopper af crosseren
så vupti så står jeg halvt oppe på en stige på forige bane ? jeg
kan så gå ned til der hvor jeg åbnede for dæmningsslusen og se min
crosser holde nede på den anden side, det er vist en seriøs fejl i mit
spil, men har nogen et tip til hvad jeg kan gøre ?

Fra : BuFFerz

Dato : 08-01-05 12:49

Lydder som en kæmpe fejl - måske i dine hl2 filer.

Det kan du få chekket hos steam: http://surl.dk/bk/

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-01-05 13:38

"BuFFerz" wrote

> Lydder som en kæmpe fejl - måske i dine hl2 filer.

Jeps du kan køre en steam://validate:220 ckomando for at få rettet evt fejl

> Det kan du få chekket hos steam: http://surl.dk/bk/

surl?

Måske skulle lave noget ala kl.dk
kl = kort link

surl - LOL

Skal det være kort så skal det være kort

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 08-01-05 15:20

http://tinyurl.com/
http://kortlink.dk/
http://korturl.dk/

Findes en del af den type sider - normalt bruger jeg http://kortlink.dk og
www.surl.dk

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-01-05 15:42

"BuFFerz" wrote

> Findes en del af den type sider - normalt bruger jeg http://kortlink.dk og
> www.surl.dk

http://makeashortlink.com var vist den første

Jeg kan godt lige domænenavnet surl.dk
Tyder på lidt snd humoristisk sans (imho)

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 08-01-05 16:00

Ja hehe