N6600 bilholder med lader!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 08-01-05 00:48

Hej NG!

Jeg er ustyrligt træt af, at jeg ikke kan få en holder til bilen til min
Nokia 6600, som samtidig lader!

Er der nogen der ved at en sådan findes? Gerne uoriginalt, hvad som helst..
Det skal bare være en holder, der lader telefonen, når man sætter den ned i
holderen! Utroligt at Nokia ikke selv laver det...

Pft
Lasse

Fra : Jesper Vang

Dato : 09-01-05 22:52

"Lasse Rønlev" <40610633@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skal bare være en holder, der lader telefonen, når man sætter den ned
> holderen! Utroligt at Nokia ikke selv laver det...

Hej Lasse.

Hvis det du søger, er en holder med indbygget ladefunktion, så fåes det
ikke, men Nokia laver en holder der hedder MBC-19. Det er en passiv holder,
og der er så plads til at sætte en 12 v. lader i telefonen, da bundstykket
er frit.

Det er det bedste der kan gøres, ellers er det en fed telefon.

Mvh. Jesper