Samsung X-450 husker ikke indstillinger
Fra : Michel Christensen

Dato : 07-01-05 20:44

Hej.

Jeg har for nyligt købt en X-450 men oplever altså, at uanset hvad jeg
gør, så står T9 ordbogen automatisk til at skrive med ALL CAPS. Jeg kan
naturligvis klikke to gange på stjerne men det ville nu være nemmere om
jeg kunne få den til at huske min indstilling.

Det samme gælder iøvrigt også tekst-størrelse, som jeg skal ind og sætte
hver eneste gang.

Der står så vidt jeg kan se intet om dette (andet end hvordan man ændrer
det) i manualen.. nogen der måske kan lede mig på rette spor?

tia

Michel Christensen