Samsung SGH-E710
Fra : Ole J

Dato : 07-01-05 21:31

Hej

Jeg har en Samsung SGH-E710

Mit problem er.
Når jeg sender sms og kommer over 2 sider og så sender dem går alle siderne
efter
side 1 som regel tabt og det er ikke kun ved en person det er flere
forskellige... også
Sonofon kunder og andre teleselskaber..

Har snakket med Sonofon og de siger der ikke er noget galt hos dem!!!
og kommer med en historie om at det kan være at dem jeg sender til har et
gammel simkort

Men det sjove er min kæreste har en sprit ny og der er det også galt
Jeg aner ikke jeg aner ikke hvad jeg skal gøre
er der andre der har haft eller har samme problem???

Ole

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-01-05 21:59

Hej.

Hvad sker der hvis:

A) Du sætter dit SIM-kort i en anden telefon?

B) Du sætter din kærestes SIM-kort i din Samsung E710?

Dette vil klarlægge, om der skal undersøges noget ved selve telefonen, eller
om problemet er at finde fra SONOFONs side.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ole J

Dato : 07-01-05 22:48

JA det var da en ide.

Og det har jeg så gjort!

og nu har jeg sendt 10 sms fra hendes tlf til min de gik alle igennem uden
at glemme noget
og jeg sendte dem så retur 7 manglede tekst!

Hvordan vil i lige overbevise en telebutik om der er noget galt med min
telefon!
håber ikke de syntes jeg er dum!
Hader at klage over et lorte køb!

men tak for hjælpen!

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-01-05 23:27

> Hvordan vil i lige overbevise en telebutik om der er noget galt med min
> telefon!
> håber ikke de syntes jeg er dum!
> Hader at klage over et lorte køb!

Hej.

Der er ikke nødvendigvis noget "galt" med telefonen. Jeg prøver lige at
tjekke om nogen indstillinger i telefonen kan have den effekt på SMS på min
kærestes telefon i morgen.

Ellers kan det muligvis være, at en softwareopdatering kan løse problemet -
den kan du få lavet ved en Telecare- eller Teleservice-butik
(www.telecare.dk og www.teleservice.dk).

Fra : Ole J

Dato : 08-01-05 05:44

Cool