WOW: Download spillet nu
Fra : Daniel Overby

Dato : 07-01-05 21:36

Så er der åbnet for download af spillet på www.wow-europe.com.

Jeg er allerede godt i gang, selvom jeg er skuffet over hastigheden på deres
peer2peer downloader. Men det skyldes nok at folk generelt er fedtet med
upload-hastigheden, når de køber internetforbindelser...

- Daniel

Fra : Klaus G.

Dato : 07-01-05 22:35

> [...]
> peer2peer downloader. Men det skyldes nok at folk generelt er fedtet med
> upload-hastigheden, når de køber internetforbindelser...

Hvis i vil bruge en anden downloader, så fix torrents herfra:
http://www.wowtorrents.de.vu/

Foroven vælger i "EN Torrents", og så skal i hente:
"Installer 1.1.2 2.41gb"
"Patch 1.1.2 --> 1.2.0 39.34mb"

Og nej, Account Creation siden er ikke oppe... Så man kan kun hente, og så
vente på den kommer op engang. Hvornår er der INGEN der ved, så lad være med
at spørge. Sidste gang(US open) fik man lov at dl, og 2dage efter kom
Account Creation op.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Zif

Dato : 08-01-05 09:16

og hvis i ikke gider det langsomme torrent netværk

så er her en ftp, der går lynhurtigt

http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/beta/EU/

Zif

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-01-05 11:59

Zif wrote:
> og hvis i ikke gider det langsomme torrent netværk
>
> så er her en ftp, der går lynhurtigt
>
> http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/beta/EU/

Forbidden
You don't have permission to access /pub/games/worldofwarcraft/beta/EU/ on
this server.

--
fear and loathing in dot com
www.fearandloathingin.com

Fra : Zif

Dato : 08-01-05 16:54

Virker helt fint her, enten er det dine indstillinger eller også har der
været for meget tryk på den. Men den virker lige nu.

Zif

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 09-01-05 12:07

Zif wrote:
> Virker helt fint her, enten er det dine indstillinger eller også har
> der været for meget tryk på den. Men den virker lige nu.

OK, så kom den ned efter en hel del forsøg...
Men hvad nu? Den vil have en authorization key for at lave en account.
Hvordan skaffer jeg sådan en? Kan den købes online?

Jacob
--
fear and loathing in dot com
www.fearandloathingin.com

Fra : Jakob Værge

Dato : 09-01-05 12:25

Du skal købe et Preorderkit, der følger en key med

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 09-01-05 12:32

Jakob Værge wrote:
> Du skal købe et Preorderkit, der følger en key med

Men kan jeg købe det på nettet så jeg modtager sådan en key her denne
søndag?

Jacob
--
fear and loathing in dot com