Opsætning af headset
Fra : Lars Vangaa

Dato : 07-01-05 19:38

Jeg har et headset med microfonbøjle.
Hvordan sætter man det op til spil feks.
call of duty og farcry.
Det må gerne skæres ud i pap.
På forhånd tak.
Vh Lars

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-01-05 20:00

Lars Vangaa wrote:
> Jeg har et headset med microfonbøjle.
> Hvordan sætter man det op til spil feks.
> [...]

Hvis spillet ikke har indbygget understøttelse af den form for
kommunikation, så må du køre et program ved siden af der har. Dem du
skal snakke med skal selvfølgelig køre det samme program.

www.skype.com er gratis og fungerer godt, hvis du ellers har nok
udgående båndbredde! 128Kbit var ikke nok for mig sidst jeg prøvede, men
jeg bliver opgraderet til 256Kbit til februar (tak CC) og så skal der
spilles Midnight Club II.

I meget gamle dage brugte man noget der hed Roger Wilco, jeg ved ikke om
det stadig findes.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
(Remove the monkey to send mail)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-01-05 11:51

Sune Salminen wrote:

> [...]
> spilles Midnight Club II.
>
> I meget gamle dage brugte man noget der hed Roger Wilco, jeg ved ikke om

Vi bruger TeamSpeak i vores klan, men ellers er Ventrilo også meget
benyttet..