Postkortscript
Fra : Gandalf

Dato : 07-01-05 14:50

Jeg kunne godt tænke mig et postkortscript som det der ligger på
http://www.kristiansand.as/postkort/

Hvordan kommer jeg igang med det ?

/Elm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-01-05 20:53

Studer PHP, ASP, ASP.NET eller CGI og når du kan det grundlæggende her
kan du så gå videre med det mere avancerede.
Den pågældende side bruger CGI men det kan lige så let (eller lettere)
gøres i et af de andre serverside sprog.

Fra : Gandalf

Dato : 08-01-05 11:32

Var det det jeg spurgte om ?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-01-05 13:14

Gandalf wrote:

> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev

> Var det det jeg spurgte om ?

Ja, i princippet var det. Jens Peter fortæller dig, at du skal bruge noget
serverside scripting for at lave en sådan funktion.
Han fortæller dig også, at det er en god ide at lære det grundlæggende i det
serverside-sprog, du vælger/er nødt til at vælge at lave det i.

Lad mig så supplere med at henvise til relevante grupper for yderligere
uddybning - vælg selv:

php:

asp:

cgi: