Digital signatur i Firefox
Fra : Claus Skaarup

Dato : 07-01-05 12:23

Hej. Beklager, hvis dette har været oppe at vende før, men jeg har ikke
kunnet finde noget desangående.

Når jeg prøver at logge på med digital signatur i Firefox 1.0, skriver den
bare: " Du har ikke valgt en gyldig Digital Signatur. Luk din browser og
prøv igen. (0236)".
Hvis jeg prøver at logge på med IE6 er der ingen problemer. Min liste med
digitale signaturer kommer frem og det samme gør vinduet, hvor jeg skal
skrive adgangskode.

Hvorfor virker det ikke med FF?

mvh Claus

Fra : Henrik Gemal

Dato : 07-01-05 13:29

Claus Skaarup wrote:
> [...]
> Hvis jeg prøver at logge på med IE6 er der ingen problemer. Min liste med
> digitale signaturer kommer frem og det samme gør vinduet, hvor jeg skal

Dette skyldes at den digitale signature er blevet installeret i IE og
ikke i Firefox. I IE skal du exportere den og derefter importere den i
Firefox.

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : reg

Dato : 07-01-05 14:03

Henrik Gemal wrote:
> Dette skyldes at den digitale signature er blevet installeret i IE og
> ikke i Firefox. I IE skal du exportere den og derefter importere den i
> Firefox.

Husk at angive "Master Password"

reg

Fra : Viggo

Dato : 08-01-05 13:17

"reg" <reggol@_remove_operamail.com> skrev i en meddelelse

> Husk at angive "Master Password"
>
> reg

Jeg har importeret og det fungerer, men jeg bliver ikke spurgt om password -
og så er det jo ikke så smart. Hvor indstiller jeg det?
--

Vh
Viggo

Fra : Viggo

Dato : 08-01-05 13:36

"Viggo" <fjernViggo@victor.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har importeret og det fungerer, men jeg bliver ikke spurgt om
> password - og så er det jo ikke så smart. Hvor indstiller jeg det?

OK - jeg fandt ud af at sætte et Master Password under "privatliv" / "Gemte
kodeord" - jeg troede jeg skulle bruge passwordene til den digitale
signatur.
Vh
Viggo

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-01-05 22:33

On Fri, 7 Jan 2005 12:22:33 +0100, "Claus Skaarup"
<skaarup75(xx)@yahoo.dk> wrote:

>Hej. Beklager, hvis dette har været oppe at vende før, men jeg har ikke
>kunnet finde noget desangående.

Jeg fik løst mine problemer i denne her tråd:

/jesper

Fra : Fritz Bach

Dato : 15-01-05 16:51