BT headset fra SE med Nokia 6230 ?
Fra : Janner

Dato : 07-01-05 10:06

Har en T630 samt et HBH 35 headset der virker ganske forrygende.... Men så
er det jeg har fået en Nokia 6230 som firma telefon og ville også gerne
kunne bruge mit headset med denne... men tænder man for headsettet og BT på
6230eren og vælger søg efter lydenheder sker der bare intet ... suuk !

Nogen goe ideer ?

Hygge

Janner

Fra : Jesper Vang

Dato : 09-01-05 22:56

"Janner" <nemlija@spamnejtak.nemlija> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne bruge mit headset med denne... men tænder man for headsettet og BT

> 6230eren og vælger søg efter lydenheder sker der bare intet ... suuk !

Hej Janner

Måske lidt dumt spørgsmål, men husker du og gøre headsettet "søgbar"

Arbejder selv i telebutik, og mange kunder glemmer det.

Og ellers mener jeg 6230 skal søge efter headset, eller bare andre BT
enheder.

Mvh. Jesper