Hvor ligger nu/anskaffer jeg nu VIA Standa~
Fra : torben

Dato : 07-01-05 01:39

Hej
Jeg har windows 98 SE og et via chip baseret bundkort.
Efter at jeg har installeret Via 4in1 drivers slukker og tænder computeren
og følgende billede kommer op:
Denne guide søger efter nye drivere til:
" VIA Standard PCI to ISA Bridge Og så skal jeg klikke 'næste'"

Via 4in1 indeholder så vidt jeg kan læse ikke denne driver.

" About VIA 4 In 1:
VIA 4 In 1 driver includes four system drivers to improve the performance
and
maintain the stability of system using VIA chipset. These four drivers are:
VIA Registry (INF) Driver, VIA AGP VxD driver, VIA ATAPI Vendor Support
Driver and VIA PCI IRQ Miniport Driver.
For Windows NT users, VIA IDE Bus Mastering
driver is only driver to be installed to your system "

Windows ser ud til at være tilfreds med placeringen:
c:\windows\inf\viamach.inf.
Men jeg ved ikke med vished at dette er den rigtige fil. Jeg vil gerne have
vished.

Derfor vil jeg gerne spørge, hvor ligger nu/anskaffer jeg nu VIA Standard
PCI to ISA Bridge driveren og hvilket navn har driveren så jeg er sikker på
at windows installere lige præcis den driver jeg beder den om at installere
så windows ikke selv finder en "passende" (i dette tilfælde viamach.inf),
for ikke at gå i god tro om at den er installeret men egnetlig ikke er det.
I enhedshåndteringen ER VIA Standard PCI to ISA Bridge installeret, men
alligevel er den det måske ikke rigtigt.

("Så er det bare jeg spørger hvor er striberne henne" Taget ud fra reklamen)

Hilsen
Torben