Se k500i hvordan
Fra : Michael

Dato : 07-01-05 00:26

hvordan fjerne jeg spil og lyde der er beskytet af telefonen?
hvordan laver jeg om på den tid der gør fra telefonen ringer og til den gør
på telefon svare?

Michael Niesen

ps: Sonofon ejer!

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-01-05 08:58

"Michael" <michael@baad.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan fjerne jeg spil og lyde der er beskytet af telefonen?
> hvordan laver jeg om på den tid der gør fra telefonen ringer og til den
> [...]

Hvis du ejer Sonofon, har du så ikke et par kloge hoveder i jeres tekn.
afdeling som kan hjælpe dig ...

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-01-05 18:09

Michael wrote:
> hvordan fjerne jeg spil og lyde der er beskytet af telefonen?

Ved ikke om det også er muligt på K500, men du kan jo prøve "12
sekunders tricket":

1: Gå ind og sæt telefonen til at gendanne fabriksindstillinger
2: Når den har slettet i 12 sekunder flår du batteriet af telefonen
3: Sæt batteriet på igen efter 20-30 sekunder
4: Nu skulle det være muligt at slette alt foruddefineret skidt i telefonen!

Det virker på T230/T300/T310/T610/T630, så der er da en chance for at
det også virker på K500...

OBS: Husk at tage backup af telefonbog osv!

> hvordan laver jeg om på den tid der gør fra telefonen ringer og til den gør
> på telefon svare?

Ring til sonofon, de kan gøre det for dig!

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Michael

Dato : 08-01-05 13:12

Tak for svarene, det vil jeg prøve! og nej jeg ejer ikke sonofon, men er
sonofon mobil ejer!
Min fejl! LOL

Michael

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> skrev i en