leder efter dansk film !
Fra : Itznogood

Dato : 20-05-01 19:05

Hejsa ng...

Jeg leder efter en dansk film fra 80'erne (måske før)...

Har lidt svært ved at huske den, men her kommer en løs beskrivelse...

Filmen handler om to unge venner (denne ene spillet af Allan Olsen), hvor
den ene forelsker sig i en pige hvis mor spilles af Susse Vold. Pigens mor
ligger kraftigt an på sin datters kæreste, som derfor begår selvmord (gasser
sig selv ihjel i en bil).

I filmen spilles der en bestemt sang af Anne Linnet, som jeg svagt husker
som "Ingen anden drøm" ... dette er jeg dog heller ikke sikker på !
Håber i kan svare på hvilken sang det er og hvad filmen hedder !

på forhånd tak ....

Fra : Tommy Skuf.

Dato : 20-05-01 19:18

http://us.imdb.com/Title?0089443

Det må være den her.

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Henry Vest

Dato : 20-05-01 19:20

Itznogood skrev:

> på ! Håber i kan svare på hvilken sang det er og hvad filmen hedder !

Filmen kan da vist kun være "Den kroniske uskyld".

Henry

Fra : Søren Rohde

Dato : 20-05-01 19:19

Filmen du tænker på m¨være Den Kroniske Uskyld - fandt jeg ud af på
http://us.imdb.com/Title?0089443

Sangen du nævner er totalfirser, og egentlig ret god selvom man ikke kan
lide Anne Linnet.

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Itznogood <nogen@microsoft.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e9108$1hm$1@sunsite.dk...

Fra : HKJ

Dato : 20-05-01 19:22

"Itznogood" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> [...]
> som "Ingen anden drøm" ... dette er jeg dog heller ikke sikker på !
> Håber i kan svare på hvilken sang det er og hvad filmen hedder !

Den kroniske uskyld

http://us.imdb.com/Title?0089443
Se også: http://www.danskefilm.dk/ for fuld beskrivelse af filmen.

men musikken kan jeg ikke hjælpe med.