Hvad hedder at "Håndkøre" på engelsk?
Fra : JS

Dato : 06-01-05 17:43

Er der et tilsvarende udtryk for at "Håndkøre" sin kode på engelsk?

Mvh
Johs

Fra : anonymous

Dato : 06-01-05 20:07

JS wrote:
> Er der et tilsvarende udtryk for at "Håndkøre" sin kode på engelsk?
>

> Mvh
> Johs

Hvad betyder det på dansk?

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 06-01-05 20:32

> Hvad betyder det på dansk?

Jeg kunne forestille mig det betyder, at man leger computer, og så kører ens
program på papir eller i hovedet. Altså hvor man hele tiden selv holder styr
på hvilke attributter der har hvilke værdier, og hvilke metoder der kaldes,
og hvad de returnerer... Osv

En god øvelse til at lære helt præcist hvad det er der foregår i java, og
hvilke situationer der medfører en anden situation...

Ved dog ikke om det er det der menes, men det er sådan jeg forstår
spørgsmålet

--
/Sjang

Honda CB 500 - Årg. 2000
http://www.dfmc.dk/?id=438

Fra : anonymous

Dato : 06-01-05 20:41

Henrik Davidsen wrote:

> [...]
> hvilke situationer der medfører en anden situation...
>
> Ved dog ikke om det er det der menes, men det er sådan jeg forstår

eyeball eller dry run, så. Antager jeg. Eller blot walkthrough

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 07-01-05 06:48

Sådan ville jeg også forstå det.

> eyeball eller dry run, så. Antager jeg. Eller blot walkthrough

Betyder eyeball ikke nærmest skimme? Det er vist ikke nøjagtigt nok.
Måske dry run er et godt bud. Jeg tror walkthrough har lidt mere
karakter af en (hurtig) gennemgang end af egentlig grundig inspektion.

Jeg FUT'er til dk.kultur.sprog, hvor der muligvis er nogle kloge
mennesker med nogle bedre bud

Mvh. Kasper

FUT: dk.kultur.sprog

--
Besøg mig på nettet: http://www.kaspershjemmeside.dk

Fra : JS

Dato : 06-01-05 21:23

"Henrik Davidsen" <sjang@sjangREmoVE.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvilke situationer der medfører en anden situation...
>
> Ved dog ikke om det er det der menes, men det er sådan jeg forstår

Jep det er det jeg mener

Fra : Dennis Olesen

Dato : 06-01-05 21:03

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener.

Savner du et program så du kan se, hvad de forskellige variabler bliver
tildelt med. I det tilfælde vil jeg bruge et program som kan udføre en debug
og så single steppe igennem koden. Single step betyder en linie af gangen.
Der findes sikkert mange programmer som kan det. Jeg bruger BlueJ "Det er
gratis".

Det kan download`es her

http://www.tucows.com/preview/325551.html

--
MVH
Dennis Olesen

En klog mand har sagt alt begyndelse er svært !