Wildcard på indgående opkald
Fra : Jonas Jalling

Dato : 06-01-05 14:16

Hej,

Jeg har en Nokia 6230. Mit arbejde har flere telefonnumre, alt efter hvor i
firmaet man ringer fra. Er det muligt på ovenstående telefon, at benytte
wildcards i sin telefonbog, så når et opkald kommer fra en bestemt
nummerserie, skriver den firmaets navn?
Det kunne f.eks. være 12345*** hvor stjerne kan være fra 000 til 999.

Jonas Jalling
PS. ret min mailadresse

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 06-01-05 18:26

"Jonas Jalling" <jonas@jalling.dk.invalid> wrote in message
> [...]
> nummerserie, skriver den firmaets navn?
> Det kunne f.eks. være 12345*** hvor stjerne kan være fra 000 til 999.

Ja, tast stjerne indtil der fremkommer et W

Dvs. 12345WWW

Br,
Morten

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-01-05 18:28

Morten Brokjær Klostergaard wrote:
> "Jonas Jalling" <jonas@jalling.dk.invalid> wrote in message

> Ja, tast stjerne indtil der fremkommer et W
>
> Dvs. 12345WWW

Smart! Det er det dette "W" er til.. LOL det var en funktion jeg aldrig
havde hørt om..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 06-01-05 19:04

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> wrote in message

> Smart! Det er det dette "W" er til.. LOL det var en funktion jeg aldrig
> havde hørt om..

Det virker også den anden vej, så når man ringer op bliver man spurgt efter
WWW

Dvs at hvis man ringer op til 12345WWW spørger telefonen om hvad WWW skal
være før den ringer nummeret.

Det er spec'et til at virke på den måde og såvidt jeg visker overholder alle
Nokia telefoner det.

Br,
Morten

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-01-05 21:02

> [...]
> WWW skal være før den ringer nummeret.
>
> Det er spec'et til at virke på den måde og såvidt jeg visker

Ok, det er sku smart.. :) Tak for infoen..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-01-05 09:41

I meddelse: 41dd7d81$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
griflede Morten Brokjær Klostergaard:
> Det virker også den anden vej, så når man ringer op bliver man spurgt
> efter WWW
> Dvs at hvis man ringer op til 12345WWW spørger telefonen om hvad WWW
> skal være før den ringer nummeret.

Smart nok.. men så vidt jeg ved, bruges w'et da rigtig til at man skal
trykke på en knap når den skal trykke resten af nummeret.. Fx hvis man først
ringer op, og så selv vil vælge når man vil trykke lokal-nummeret.. (fx
99789633w1024), hvor man med 'p' bare venter nogle sekunder...
Men det andet er da fedt at man kan...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Jonas Jalling

Dato : 06-01-05 21:11

Morten Brokjær Klostergaard wrote:

> Ja, tast stjerne indtil der fremkommer et W
>
> Dvs. 12345WWW

Øv, det virker ikke på 6230.. Hvor irriterende. Men tak for hjælpen.

Jonas Jalling
PS. ret min mailadresse