Sims2 - Kan man sætte billeder op på vægge~
Fra : cogco

Dato : 06-01-05 11:11

Jeg ved at man kan få en "simmer" til at male et billede. Det kan han så
hænge op.
Men er der en eller anden metode til at sætte et billede ind, som jeg har
liggende på harddisken.

mvh
Claus

Fra : Leman

Dato : 06-01-05 12:51

On Thu, 6 Jan 2005 11:10:55 +0100, "cogco" <cogco@aub.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>hænge op.
>Men er der en eller anden metode til at sætte et billede ind, som jeg har

Ja, med programmet SimPe v.0.14a er der et photo studio hvor man loader et eget
billede ind og creater det ud fra et af de 3 billedmapper der er i spillet. Der
er 3 størelser at vælge blandt. Derefter findes det i købsmode under billeder og
"forbilledet", og kan ses når inforuden er aktiv. Dine billeder er markeret med
en *.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : cogco

Dato : 06-01-05 16:26

"Leman" <Fjernantisvækpam@fjernpostFJERNassevæk.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gerner
>
> Nu er det snart jul igen.
> (denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Tusinde tak.
Det siger jeg videre til kæresten, for det er ihvertfald ikke mig, der
spiller "interaktivt dukkehus"...

Claus