Warhammer Online
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 06-01-05 01:21

Hvor mange tror at Climax kommer ud med Warhammer Online nogensinde?.

Projektet blev aflyst i sommer og man har hørt at David Nicholson (Chef for
et eller andet i Climax Studios, baah!!) stadigvæk arbejder med det. Dog
uden at få flere penge fra Games Workshop (GW), men blot at de støtter det
med at give input fra Warhamer verden osv. Det kom som en bombe for mit
vedkommende og man sidst hørt fra dem i Oktober sidste år og så ikke mere.
Jeg kan bare ikke forstå at de ikke kommer med mere information og får deres
hjemmesiden op igen. Selvom de ikke gav vildt mere information ud om det
anyway. Til E3 messe skrev de mere om dem selv end om spillet (baah igen).
Jeg tror næsten at de holder alle fans for næsten og det kan jeg ikke forstå
hvis de gør det?. De kan også være at det hele kommer så en kæmpe bombe lige
pludselig og så er det klar og bliver udgivet kort tid efter en beta test.

Hvad tror i ?, det er længe siden at nogen har snakket om det herinde (hvis
det er blevet omtalt herinde her på det sidste, jeg har ikke været herinde i
et stykke tid nu).

Venlig hilsen
Jørgen Jensen