Fly
Fra : Anja Nielsen

Dato : 05-01-05 20:41

Hej.
Jeg har en Nokia 6230 med tdc abonnement.
Nu er det sådan, at jeg har prøvet at sætte den op til FLY og i følge tdc
kundeservice er den da også sat op. Jeg er bare så dum, at jeg ikke fatter,
hvordan jeg får adgang til menuerne. Når jeg holder 0-tasten nede kommer jeg
bare ind på en side, der starter med "Handel", og nedenunder står der
hhv."Nyheder & Finans", Oplysning og trafik", "sport og fritid" og "TDC
tjenester". Trykker jeg på sidstnævnte kommer jeg bare til en undermenu.
Hvordan kommer jeg ind til forsiden af FLY, hvor jeg kan se de forskellige
ikoner? Kundeservice sagde bare til mig, at jeg skulle finde nogle bogmærker
på deres hjemmeside, og der har jeg ledt forgæves.
En anden ting er, at jeg gerne vil vide, om opsætningen bliver gemt på
telefonen eller simkortet, da jeg ikke har tænkt mig at beholde mit tdc
abonnement længere end højst nødvendigt.
Mvh.
Anja

Fra : Hans Jakob Larsen

Dato : 05-01-05 21:43

Eehmm vil bare fortælle/spørge har du et Mobilztra abm eller Duet ...det
lyder til at du har det gamle Fly..