Stalker
Fra : Ole Lüchau

Dato : 05-01-05 20:48

Hej!

Nogen der har en ca. release på stalker?

På forhånd tak
Kasper

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 05-01-05 21:29

Ole Lüchau wrote:
> Hej!
>
> Nogen der har en ca. release på stalker?

Ca. maj, hvis man skal tro på den officielle hjemmeside, og det er jo
altid et sted at starte ;v)

http://www.stalker-game.com/index.php?t=news&id=144&s=news&page=0

/Jakob
--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-01-05 21:47

"Uncle Evil@home" wrote

> Ca. maj, hvis man skal tro på den officielle hjemmeside, og det er jo
> altid et sted at starte ;v)

Lidt supplement
http://biz.yahoo.com/bw/041027/275915_1.html

- Peter

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 05-01-05 21:59

Peter Lykkegaard wrote:

> Lidt supplement
> http://biz.yahoo.com/bw/041027/275915_1.html

A'hvad? Hvad har det med Stalker at gøre?

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-01-05 22:18

"Uncle Evil@home" wrote

> A'hvad? Hvad har det med Stalker at gøre?

Tjahh

"S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl" from GSC Game World are now scheduled
to ship in (...) May of 2005"

<quote>
Fiscal 2006 First Quarter

The company said that it plans to release three new original titles in the
fiscal 2006 first quarter. Pandemic Studios' "Destroy All Humans!(TM)" and
"S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl" from GSC Game World are now scheduled
to ship in April and May of 2005, respectively. In addition, the company
plans to release "Juiced" in the fiscal 2006 first quarter
</quote>

Peter

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 05-01-05 22:49

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> to ship in April and May of 2005, respectively. In addition, the company
> plans to release "Juiced" in the fiscal 2006 first quarter

Hehe... jeg lavede en søgning på siden, på "stalker" -det gav sjovt nok
ikke noget resultat, og jeg må have været for skeløjet til lige at se
hvor det stod s.t.a.l.k.e.r. henne ;v)
Sådan kan det gå...

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Ole Lüchau

Dato : 06-01-05 15:19

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote in message

> [...]
>
> /Jakob
>
> --
> Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Tak for svar,
Havde da også kigget rundt, men kunne ikke finde noget.

Kasper

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 06-01-05 15:47

Ole Lüchau wrote:

> Tak for svar,
> Havde da også kigget rundt, men kunne ikke finde noget.

Næ, sådan er det jo nogen gange -jeg har også forsøgt at finde
F.E.A.R.'s hjemmeside, men kan ikke rigtig finde andet end nogle
screenshots, og så Vivendi Universal hjemmeside, hvor jeg så heller ikke
kan finde noget info...
Men det skal nok lykkes mig alligevel ;v)

Fra : Ole Lüchau

Dato : 06-01-05 20:18

> [...]
> kan finde noget info...
> Men det skal nok lykkes mig alligevel ;v)

;)

Fra : MVN

Dato : 09-02-05 13:28

"Ole Lüchau" <olja@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote in message

> ;)

jeg har også læst et sted at det først var nov 04,så maj 05 om nu starten af
06.......