Bubblebobbe ?
Fra : Martin Schoedt

Dato : 05-01-05 20:08

Hej Gruppe
Jeg kan ikke finde en funktionel version af bubblebobble 1 til xp. Kun den
samme 350-380kb fil der kan downloades flere steder men som ikke virker
under min win-XP. Er der nogle der kender et sted jeg kan hente en version
af bb1 der virker? På forhånd tak.

Mvh Martin

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-01-05 20:16

Martin Schoedt wrote:
> [...]
> ikke virker under min win-XP. Er der nogle der kender et sted jeg kan
> hente en version af bb1 der virker? På forhånd tak.

Hent Mame32 på www.classicgaming.com/Mame32qa og brug google til at søge
efter bublbobl.zip.

Start Mame32 og kig i Help-menuen, der finder du svar på alle dine
spørgsmål. Hvis ikke, så skriv her i gruppen.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : danni plougmann

Dato : 05-01-05 20:30

klart det bedste at spille orginal versionen fra arcade maskinen.
www.mame.com der kan du hente emulatoren.
http://www.romnation.net/srv/roms/mame/b.html der kan du finde en masse spil
til mame emulatoren bl.a. bubble bobble

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-01-05 22:39

danni plougmann wrote:
> klart det bedste at spille orginal versionen fra arcade maskinen.
> www.mame.com der kan du hente emulatoren.

Den rigtige adresse er www.mame.net

Men brug Mame32 for nemhedens skyld, den er lige kommet i nyeste
version, 0.90.
Hvis de stadig ikke har fået opdateret links'ne på
www.classicgaming.com/mame32qa kan man manuelt erstatte 0.89 med 0.90 og
paste downloadlinket ind i adressefeltet.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Martin Schoedt

Dato : 07-01-05 15:47

Ok det må jeg prøve. Tak for hjælpen

Mvh Martin

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-01-05 16:15

Martin Schoedt wrote:

[Mame32]

> Ok det må jeg prøve. Tak for hjælpen

Velbekomme.

Der er også masser af hjælp at hente på www.mameworld.net

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 13-01-05 22:59

Sune Salminen wrote:
> Martin Schoedt wrote:
>
> [Mame32]

> Velbekomme.
>
> Der er også masser af hjælp at hente på www.mameworld.net
>
> -Sune

Hvis det ikke SKAL være MAME-udgaven, så findes BB altså også på HoTU i
en række forskellige udgaver...

http://www.the-underdogs.org/search.php?search_game=bubble

Mvh. Kristian Nejsum

--