abit kv8pro 3rd eye HJÆÆÆLP
Fra : broby

Dato : 05-01-05 19:06

Hej ng

har lige fået ovenstående ind ad døren og har påsat en amd64bit 3200+
når jeg trykker på power knappen tænder computeren (hurra) men sluker efter
ca. 2-3 sek??
hvad kan der være galt???
det er lige før den sal til at vise skærmbillede...

håber i kan hjælpe

mvh Søren

Fra : Finn og Angela

Dato : 05-01-05 19:22

"broby" <minibyb@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter ca. 2-3 sek??
> hvad kan der være galt???
> det er lige før den sal til at vise skærmbillede...

Et skud i tågen, men oplevede det samme, hvor powerknappen var defekt (kom
ikke ud igen, så det svarede til at holde den inde de normale 4 sek. til
nedluk). Kan muligvis i bios under "power managemant" stilles til noget
andet, så det kan checkes.

En anden mulighed er at cpu-temp bliver for høj, eller cpublæserhastighed er
for lav ("Pc health" i min bios), hvorefter pc lukker ned.

Hilsen Finn

Fra : broby

Dato : 05-01-05 19:44

jeg har i det lille display fejlkode "9f" og "9c" men kan ingen steder finde
ud af hvad de betyder??
jeg har checket temp og den bliver kun 29c
jeg får intet skærmbillet den sluker bare igen og kommer med fejlkoden i det
lille display på boardet

håber desperat på flere svar

på forhånd tak Søren

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 05-01-05 22:04

broby wrote:
> [...]
> efter ca. 2-3 sek??
> hvad kan der være galt???
> det er lige før den sal til at vise skærmbillede...

Se evt. denne tråd på overclocking.dk:

http://www.overclocking.dk/forum.asp?mode=traade&id=164997&emneID=2

--
Mogens.