Danske musik magaziner
Fra : MesterLars

Dato : 20-05-01 18:36

Hej, I tidernes morgen abbonerede jeg på Wild og senere på
Zoo-magazine.

Findes Zoo magazine endnu?

Hvis ikke, hvad findes der ellers i den genre.

Et blad med fokus på "rockmusik" med en "voksen" indgangsvinkel.

- lars

Fra : Martin

Dato : 20-05-01 20:45

Hverken Zoo eller Wild eksisterer længere, de gik begge neden om og hjem.
Derefter er Danmark blevet et rockmagasinsk uland, desværre. Efter min
mening er det eneste på markedet nu Gaffa der er gratis, det går desværre
ikke så meget i dybden med deres artikler.

/Martin

Fra : MesterLars

Dato : 20-05-01 21:45

ÆV - er der virklig ikke noget? Jeg holdt ellers meget af den CD, der
fuldte med bladende. Der fik man øjnene op for mange kunstnere, man
ellers ikke lige kendte..