multiple file upload
Fra : Leonard

Dato : 05-01-05 17:08

Jeg vil gerne kunne oploade et vilkårligt antal billedfiler til et
galleri.
Jeg vil gerne have det så når jeg bruger knappen Gennemse/Browse kan
jeg vælge mange filer, som derefter listes i et textarea og oploades
ved brug af en Send/Opload knap.

Jeg har kigget på
http://dk.php.net/manual/en/features.file-upload.multiple.php men det
er ikke sådan det skal se ud og jeg kan heller ikke finde ud af at
håndtere det opload der laves her.

Det er kun selve valget af flere filer og oploadet jeg har problemer
med, resten skal jeg nok klare.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 05-01-05 17:27

Leonard wrote:
> [...]
> Jeg vil gerne have det så når jeg bruger knappen Gennemse/Browse kan
> jeg vælge mange filer, som derefter listes i et textarea og oploades

det kan ikke lade sig gøre.

du kan lave en "vælg antal" filer dropdown på en side som så generere en
ny side med det valgte antal upload elementer.

ulrik nielsen |
-----------------+---------------------------------------------------
quote or the day | Daemons did it
from bofh | http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Leonard

Dato : 05-01-05 17:35

Ulrik Nielsen <un.spam@tiscali.dk> wrote:

>det kan ikke lade sig gøre.

Øv, jeg var ellers sikker på at jeg engang har set det i et
php-galleri.

>du kan lave en "vælg antal" filer dropdown på en side som så generere en
>ny side med det valgte antal upload elementer.

Hvilket så kræver at brugeren skal klikke mindst 3 gange for hver fil
der skal oploades, duer ikke.

Så hellere en java-aplet der kan.

--
med venlig hilsen