Elvis Presley fylder 70
Fra : Thomas

Dato : 05-01-05 14:53

Jeg ved ikke hvor mange det er gået op for, men på lørdag fylder The
King 70.

Jeg siger udtrykkeligt "fylder" for der er jo mange, der stadig mener,
at han er i live, og går rundt i blandt os.

Jeg så ham for eksempel i München i 1992 og i Svendborg sidste år!!

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : Holst

Dato : 05-01-05 15:06

Thomas wrote:

> Jeg ved ikke hvor mange det er gået op for, men på lørdag fylder The
> King 70.

Jeg er egentlig lidt ligeglad. Han har ikke inviteret mig.

Fra : plh

Dato : 05-01-05 16:19

"Thomas"

> Jeg så ham for eksempel i München i 1992 og i Svendborg sidste år!!

> Thomas

Tag din medicin!

Per

Fra : John

Dato : 05-01-05 20:52

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at han er i live, og går rundt i blandt os.
>
> Jeg så ham for eksempel i München i 1992 og i Svendborg sidste år!!

Jeg så ham i Bilka i dag - til 195 kroner.

Mvh

John

Fra : Lestat

Dato : 06-01-05 14:38

> Jeg så ham i Bilka i dag - til 195 kroner.

LOL!!

Fra : AB/9000

Dato : 06-01-05 06:28

Thomas wrote:
> Jeg ved ikke hvor mange det er gået op for, men på lørdag fylder The
> King 70.

Long live the King! Ingen over, ingen ved siden af.

> Jeg siger udtrykkeligt "fylder" for der er jo mange, der stadig mener,
> at han er i live, og går rundt i blandt os.
>
> Jeg så ham for eksempel i München i 1992 og i Svendborg sidste år!!

Ingen kommentarer!

Mvh
AndersB
- der på lørdag vil lade "That's the way it is" gå i heavy rotation.
Havde helt glemt jeg havde den plade, indtil jeg fandt den nytårsaften
hos min eks.

Fra : Doc one

Dato : 07-01-05 09:14

Ja så fed som han var da man så han sidst må han jo nærmes være på størrelse
med et næsehorn nu og så er der sku ikke ret meget plads ved siden eller
over ham - tilgengæld er han ret nem at slippe af med....

Doc

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 09-01-05 04:36