Er Van Damme tilbage?
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-01-05 14:26

Læste lige denne anmeldelse af Jean Claude Van Dammes nyeste film "Wake of
Death":
http://www.kungfucinema.com/reviews/wakeofdeath_123004.htm

Må indrømme at jeg er interesseret. I mange år var Van Damme eller Steven
Seagal på rollelisten ellers en indikator der fortalte mig at jeg skulle
holde mig langt væk. Sjovt nok da jeg ellers startede min film interesse med
film som Bloodsport og Kickboxer. Men det kan da være at Van Damme endelig
har præsteret noget godt underholdning igen. Faktisk vil jeg siges at filmen
In Hell med Van Damme, som er instrueret af Ringo Lam, heller ikke er helt
dårlig, så hvis han er på vej op af det hul hans film i en lang periode har
hørt til i, så velkommen tilbage...eller måske snare bare velkommen...

Mvh. Brian

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-01-05 15:11

Hej!

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Læste lige denne anmeldelse af Jean Claude Van Dammes nyeste film "Wake of
> Death":

Behøves ikke, jeg har set den :,-( Det er det sædvanlige tåbelige hævn-plot og
Van Damme er absolut ikke i topform længere... Han hører til i 80'erne ligesom
så meget andet

Brug dine penge på noget andet end dette stykke "filmkunst" er min vurdering :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-01-05 17:02

> [...]
> i 80'erne ligesom så meget andet
>
> Brug dine penge på noget andet end dette stykke "filmkunst" er min

Æv, kunne ellers godt lige bruge noget "karate"-action...

Kan du ellers godt lide kampsports film??? Eller kan du slet ikke lide
genren?

Mvh. Brian

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-01-05 17:14

Hej!

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> [...]
>
> Æv, kunne ellers godt lige bruge noget "karate"-action...
>
> Kan du ellers godt lide kampsports film??? Eller kan du slet ikke lide

Jeg ser skisme det hele, Japansk "wire-fu" / scifi / thrillere osv. Synes bare
ikke Van Damme har været sig selv siden 80'erne

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Erik

Dato : 05-01-05 22:54

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Æv, kunne ellers godt lige bruge noget "karate"-action...
>
> Kan du ellers godt lide kampsports film??? Eller kan du slet ikke lide
> genren?

Jeg har osse set Wake of Death, eller det vil sige jeg så de første ca. 30min.
Herefter kunne jeg simpelthen ikke klare mere, for jeg var ved at få krampe
i fødderne af at krumme tæer
Jeg kan iøvrigt godt lide kampsportgenren.

--
Erik