Samsung E710:Overførdsel af telefonnumre f~
Fra : mcloud

Dato : 05-01-05 11:37

Hej
Kan jeg overføre mine telefonnumre fra simkortet til telefonen pga. nyt
simkort
mvh mcloud

Fra : Mads Breddam

Dato : 05-01-05 15:01

> Kan jeg overføre mine telefonnumre fra simkortet til telefonen pga. nyt
> simkort

Ja.

Hvis det er det samme som på e700, så er det tlf.bog --> pkt. 4: kopier alle
til telefon. Det er nogenlunde til at klare.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : mcloud

Dato : 05-01-05 19:11

Det er desværre ikke det samme som på E700
mvh
mcloud

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-01-05 21:47

mcloud wrote:
> Det er desværre ikke det samme som på E700
> mvh
> mcloud

Jeg brugte EasyGPRS version 2.1.8, og trak hele bunken over på telefonen.
Fed telefon, iøvrigt!

Jacob
--
fear and loathing in dot com