Billed Funktion
Fra : ustrup

Dato : 05-01-05 09:46

hey Alle sammen

jeg har ansvaret for billeder på www.buddy-mors.dk
En del af vores brugere efterspørger en funktion hvor man istedet
for at skulle klikke ud af et billede og videre til det næste kan
trykke på en pil der fører brugeren videre til næste billede.
hvis der er nogen der kan forklare mig hvordan man kan lave sådan
en funktion ville jeg blive utrolig glad.
Mvh UstruP

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ole Moe

Dato : 05-01-05 12:44

ustrup wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> En del af vores brugere efterspørger en funktion hvor man istedet
> for at skulle klikke ud af et billede og videre til det næste kan
> trykke på en pil der fører brugeren videre til næste billede.

For mig lyder det som om du leder efter en light form af et
slideshow. Hvis du kigger en tur rundt på nettets resurser (<- Grimt
ikke?), så kan du finde tonsvis af smarte og mindre smarte
slideshows.
Ellers skal du lave et array med alle de billeder du vil vise og så
gemme og vise dem i forhold til hvad brugeren trykker.
Synes selv første metode virker mest overskuelig.

Ole