DCUs campingpas !
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-01-05 00:34

Flemming jeg tror ikke du skal triumfere for tidligt )) lad os nu
se om andre får deres BESTILTE pas LIGE så hurtigt (fra den ene dag
til den anden) eller om det er en enlig svale? (Han har måske slet
ikke fået passet).

DCUs CENSURMESTER censurerer stadigvæk ALT om campingpas væk! HVORFOR
MON HAN GØR DET? så DCUs medlemmer er UARTIGE når de vil debattere
dette emne!

Stadig INGEN information på DCUs sider om proceduren ! Hvordan tror du
selv at evt. NYE medlemmer skal finde ud af, at de måske kan få
tilsendt det Internationale campingpas fra den ene dag til den anden,
NÅR DER IKKE FINDES NOGEN INFORMATION OM DETTE !

Jeg tror faktisk ikke han har fået sit campingpas som han siger, han
prøver bare at spille smart! lad os nu se om ANDRE medlemmer melder om
modtagelse af dette pas.

Hilsen
verner

Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 05-01-05 07:57

Du skal ikke prøve på at gøre mig til en del af dit "korstog" mod DCU.
Når jeg siger jeg har fået passet, så har jeg fået det, og du skal ikke
prøve på, på nogen måde overhovedet at forsøge at gøre mig til løgner.
Kjeld

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 05-01-05 12:15

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Bl.a:

> Jeg tror faktisk ikke han har fået sit campingpas som han siger, han
> prøver bare at spille smart! >

Du er nu noget for dig selv Verner. Du tror ikke på de andre - men
forventer, at vi skal tro på alt det vrøvl du sender ud.

/Flemming U - der ikke debaterer mere med dig.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-01-05 20:31

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg tror faktisk ikke han har fået sit campingpas som han siger, han
> prøver bare at spille smart! lad os nu se om ANDRE medlemmer melder om

det var så det endegyldige bevis på at du er syg i hovedet. Tag nu at søge
hjælp i stedet for at ødelægge gruppen her.

tilbage i filteret med dig

Peter

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 06-01-05 00:30

ja og hvorfor skal du smugle hele hans indlæg med i dit svar til ham, og
derved få tingene udenom spærringen, ( eller er du den samme person )

Peter Hansen

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 06-01-05 21:23

"Peter Hansenfeb04" <peter-hansen@esenet.dk> wrote in message
> ja og hvorfor skal du smugle hele hans indlæg med i dit svar til ham, og
> derved få tingene udenom spærringen,

undskyld..skal ikke ske igen

( eller er du den samme person )

Nej