Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
H.P. PhotoSmart C315??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 20-05-01 18:37

Hejsa!
Er der nogen der kender til C315? er det noget godt? eller skal man holde
sig væk fra HP? eller måske springe til C618??

På for hånd tak!

Mvh
Dan

Fra : Svein Kåre Gunnarson

Dato : 20-05-01 19:10

On Sun, 20 May 2001 19:36:44 +0200, "Dan Nielsen"
<torskerogn@hotmail.com> wrote:

>Hejsa!
>Er der nogen der kender til C315? er det noget godt? eller skal man holde
>sig væk fra HP? eller måske springe til C618??

Eg synest det er greitt nok til mitt bruk, men så stiller eg sikkert
ikkje så store krav heller. "What Digital Camera" seier om kameraet at
bildene ikkje er så skarpe som dei skulle vere, og kir det totalt
karakteren 7/10
(Features: 2/5, Quality: 3/5, Value: 5/5)

Svein Kåre
--
Crazee Aftermoon - http://www.dionaea.com
Sabrina Online Archive - http://www.dionaea.com/sabrina/

Fra : Knud Nielsen

Dato : 20-05-01 20:23

Dan Nielsen <torskerogn@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:QfTN6.24716$zv2.2818537@news010.worldonline.dk...
> Hejsa!
> Er der nogen der kender til C315? er det noget godt? eller skal man holde
> sig væk fra HP? eller måske springe til C618??

Har prøvet at tage ca. 20 billeder med med en HP C315... og blev ikke dybt
imponeret. Prøvede ligeledes HP C618 og fandt den langt mere tiltalende.

Har i dag selv en HP C912 og er gennemgående godt tilfreds.

mvh

Knud Nielsen
kn@pc.dk
http://kn.cjb.net

Fra : David Christiansen

Dato : 21-05-01 10:20

Har selv et Hp 618. er meget tilfreds med det. Jeg har lige bestilt diverse
objektiver fra www.dcprodirect.com .
Glæder mig meget til at prøve dem, får dem idag

Mvh David