Rockstjerne som små
Fra : Per Madsen

Dato : 04-01-05 21:27

http://www.rnb.hpg.ig.com.br/novinhos.htm

....der er et par grinere imellem...ikke mindst Marilyn Manson

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : L.K.

Dato : 05-01-05 06:22

Per Madsen wrote:
> http://www.rnb.hpg.ig.com.br/novinhos.htm
>
> ...der er et par grinere imellem...ikke mindst Marilyn Manson

Tommy lee er også total griner, der findes vist en hjemmevideo hvor han
optræder i ballettøjet.

L.K.

Fra : Martin Helbo

Dato : 05-01-05 11:25

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.rnb.hpg.ig.com.br/novinhos.htm
>
> ...der er et par grinere imellem...ikke mindst Marilyn Manson

Hehe, alt for fedt.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : MM

Dato : 05-01-05 15:39

> http://www.rnb.hpg.ig.com.br/novinhos.htm
>
> ...der er et par grinere imellem...ikke mindst Marilyn Manson

Go grineren !
Faktisk lidt sjovt så mange man kan 'genkende'...

~M

Fra : Per Madsen

Dato : 05-01-05 17:19

MM <msquaredREMOVETHIS@kampsax.dtu.dk> wrote:

> Go grineren !
> Faktisk lidt sjovt så mange man kan 'genkende'...
>
> ~M

Jeps...specielt Flea, The Edge, Paul Mccartney.....og ikke mindst
Gallagher brødrene (de der øjenbryn sidder åbenbart ret godt fast)....

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Lange

Dato : 06-01-05 18:26

......og ikke mindst
> Gallagher brødrene (de der øjenbryn sidder åbenbart ret godt fast)....

De har heller ikke ligefrem forandret deres frisure ret meget....

Fra : Bj@rne

Dato : 09-01-05 11:57

Per Madsen wrote:

> Jeps...specielt Flea, The Edge, Paul Mccartney.....og ikke mindst
> Gallagher brødrene (de der øjenbryn sidder åbenbart ret godt fast)....

Jeg synes paul stanley fra kiss var den nemmest genkendelige med de der
karakteristiske læber. Og da jeg så marilyn mansons far troede jeg sgu
det var marilyn selv. Han må da idag tænke : Hvad fanden gjorde jeg galt

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-01-05 12:00

Bj@rne wrote:

> Jeg synes paul stanley fra kiss var den nemmest genkendelige med de der
> karakteristiske læber. Og da jeg så marilyn mansons far troede jeg sgu
> det var marilyn selv. Han må da idag tænke : Hvad fanden gjorde jeg galt

Han er da bedre end Nik&Jay

/David