Søgemaskiner igen igen
Fra : Heidi B.

Dato : 04-01-05 20:21

Hej!!

Nu har jeg fået sådan gode svar herinde, så nu prøver jeg igen.
Jeg har fået Google til at få øje på min C-Guns hjemmeside, men jeg kan ikke
få den til at finde min katteseng hjemmeside.
Nogen gode råd??

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-05 20:35

Heidi B. skrev:

>Nu har jeg fået sådan gode svar herinde, så nu prøver jeg igen.
>Jeg har fået Google til at få øje på min C-Guns hjemmeside, men jeg kan ikke
>få den til at finde min katteseng hjemmeside.

Hmm, ved søgning på kattesenge, så står den som nr. 17, men der
er ingen beskrivelse, hvilket tyder på at den først lige er
blevet fundet/sat på.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=kattesenge&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Længere oppe (nr. 6) er der link til newsindlæg, hvor siden også
er nævnt i beskrivelsen.
--
Knud

Fra : Heidi B.

Dato : 04-01-05 20:44

> [...]
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.

Ok takker mange gange, så er der vel ikke rigtig meget mere jeg kan gøre

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-01-05 22:22

Heidi B. wrote:

> Ok takker mange gange, så er der vel ikke rigtig meget mere jeg kan
> gøre

Du kan få nogen relevante - og både indekserede og velbesøgte - sider til at
linke til din side. Det fremmer din oprykning i hierarkiet.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk