Få mobilsamtalen over bilstereo'en, hvorda~
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 04-01-05 16:58

Jeg ved der findes en dims med ISO stik
som man kan sætte imellem bilstereoen og
højtalerne så lyden fra mobilos kommer ud
den vej. Jeg ved bare ikke hvad den kaldes
og hvor man køber den.
Any1 som kan hjælpe med oplysninger/links?

Fra : Polle

Dato : 04-01-05 18:56

Hej
Prøv dette firma: de har det du søger, her kommer adressen.
WWW.Lpas.dk

Hilse Polle

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 04-01-05 22:57

"Polle" <polle@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Prøv dette firma: de har det du søger, her kommer adressen.
> WWW.Lpas.dk

Lige præcis. Her er det direkte link:
http://www.lpas.dk/bilprodukter_telefonudstyr_mute.htm
Nu er der ikke priser på det meste på deres HP, men det
der er priser på, virker umiddelbart dyrt, så alternativer
modtages stadig med tak. Men tak for indsparket

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 04-01-05 19:55

Dette er også en mulighed såfremt du har bluetooth:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=378298717&n=1103041611&pn=1103041907

/Lasse

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 05-01-05 00:16

On Tue, 4 Jan 2005 19:55:08 +0100, "Lasse Rønlev"
<40610633@mail.sonofon.dk> wrote:

>Dette er også en mulighed såfremt du har bluetooth:
>http://www.thansen.dk/product.asp?c=378298717&n=1103041611&pn=1103041907

eller den 800 kr. billigere ikke-bluetooth version:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=378475263&n=1103041611&pn=1114483131

Lars

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 05-01-05 16:24

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> eller den 800 kr. billigere ikke-bluetooth version:
>
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=378475263&n=1103041611&pn=1114483131

Den er egentlig god nok, men der er formeget "extra" med.
Jeg har engang set en hos en bekendt som kun kunne afbryde
lyden fra stereo og ligge lyden fra mobilos på i stedet, og det
er lige præcis det jeg ønsker. Alt andet "gismo" der er med
er unødigt og med til at hæve prisen unødigt (for mig).

Fra : JMo.

Dato : 05-01-05 19:21

Andersen (3650) wrote:

> [...]
> er lige præcis det jeg ønsker. Alt andet "gismo" der er med
> er unødigt og med til at hæve prisen unødigt (for mig).

Dimsen kaldes som oftest enten et radio mute eller et music mute.