The Wonderland Murders - John Holmes spørg~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-05 16:56

Har set denne film for ikke så længe siden - på samme dvd er der
dokumentaren - Wadd: The Life and Times of John C Homes - både film og
dokumentar er ret godt imo.

Hvilket liv! siger jeg bare - den mand har prøvet lidt af hvert - jeg var
helt misundelig nogen gange - at man så kan tillade sig selv, at gå SÅ
voldsomt i hundene, overgår jo al fiktion - det lyder næsten som en
løgnehistorie - manden var jo vanvittig nogle gange.

Nå, til sidst i dokumentaren, fortælles der om hans sygdom og der får man
lidt af et chok - at manden er indblandet i mord er slemt - rigtigt slemt,
men at han ydermere, efter at have fået at vide at han med 100% sikkerhed
har aids - eller i hvert fald er hiv positiv, tager direkte til Italien og
ryger på Citji.. ccioo.. Ciccolii... en italiensk pornoskuespillerinde er da
helt forfærdeligt - magen til egoisme har jeg da aldrig hørt om! Der mister
man da al respekt for manden, hvis man havde nogen... simpelthen for langt
ude.

Det eneste jeg ikke fik svar på i løbet af film og dokumentar var om han
nåede at smitte andre? - det synes jeg de springer hurtigt videre fra - han
havde åbenbart sex med nogle stykker i europa og som jeg kunne forstå det
osse med nogle amerikanske pornostjerner fra den tid - jeg kunne da i hvert
fald genkende Amber Lynn tilsidst i dokumentaren - hende var jeg og gutterne
helt tossede med i vores teenageår

Er der nogle facts om de forhold?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sp@cey

Dato : 04-01-05 17:03

> [...]
> voldsomt i hundene, overgår jo al fiktion - det lyder næsten som en
> løgnehistorie - manden var jo vanvittig nogle gange.

<SNIP>

Skulle du ikke have inkluderet et spoilerspace?

Kenneth

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-05 17:16

> Skulle du ikke have inkluderet et spoilerspace?

tjoo - om jeg spoiler filmen ved jeg ikke
kan man spoile en dokumentar? - i så fald vil jeg da gerne undskylde, det
faldt mig overhovedet ikke ind må jeg indrømme

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 04-01-05 23:57

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in

> tjoo - om jeg spoiler filmen ved jeg ikke
> kan man spoile en dokumentar? - i så fald vil jeg da gerne undskylde,
> det faldt mig overhovedet ikke ind må jeg indrømme

Noget videre spoil er der såmen ikke ang. John Holmes.
Hans historie har været vist på TV for længe siden i de der
doku programmer der hed: The History Of Porn.
Der gik de dybt bag personen og faktisk svinede ham til tilsidst.
I sin hiv-aids karriere mener de at han har nået at smitte over
30 kvinder, som så har smittet flere mænd og kvinder også, fordi
de jo ikke anede at Holmes havde hiv og tilsidst aids.
De opdagde det først for alvor da Holmes stillede træskoene pga aids
og mente at Holmes var kilden til alle smitningerne, da det hele kunne
kædes tilbage til ham.

Navnet på den Italienske porn actress du søger er: Cicciolina, eller
blot mere kendt som Ilona Staller.
Da hun fandt ud af at Holmes havde aids, skyndte hun sig at få foretaget
en test, som heldigvis var negativ.
Ilona lever idag i bedste velgående og har enda sin helt egen porno side
på nettet også.

Apropos døde porn stjerner, så er der her en liste over dem der er døde
og med den muglige årsag til deres død: www.rame.net/faq/deadporn/
3 mere bliver nok snart tilført, da de er testet positive i April 2004:
Darren James, Lara Roxx og Dynasty
Darren James er skyld i at de 2 andre fik hiv.

Sejersen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-01-05 11:31

> [...]
> De opdagde det først for alvor da Holmes stillede træskoene pga aids
> og mente at Holmes var kilden til alle smitningerne, da det hele kunne

Ok - det var lige det svar jeg søgte.

> Navnet på den Italienske porn actress du søger er: Cicciolina, eller
> blot mere kendt som Ilona Staller.

Det er rigtigt - jeg husker der var en masse ballade om hende da hun sidst i
80'erne gik ind i italiensk politik - jeg ved dog ikke så meget om det - det
var ikke mit store interesseområde (altså politik - ikke porno) da jeg
var teenager.

> [...]
> Darren James, Lara Roxx og Dynasty
> Darren James er skyld i at de 2 andre fik hiv.

Fin info! - mange tak. Så tror jeg min Holmes viden er helt på plads.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 05-01-05 12:40

> Fin info! - mange tak. Så tror jeg min Holmes viden er helt på plads.

Hvis du gerne vil vide noget mere om Cicciolina (Ilona Staller)
så er linken til hende side: www.cicciolinaonline.com/uk/index.html
Lidt af det er free, men langt det meste er pay.

Sejersen.

Fra : Kim2000

Dato : 04-01-05 17:21

> [...]
> ryger på Citji.. ccioo.. Ciccolii... en italiensk pornoskuespillerinde er

Er det bekræftet at Peter North har aids?

Jeg så for et års tid siden en film med ham, hvor han var bleg, afdanket,
tynd og var i hvert fald syg, ja lignede faktisk en aids syg. Jeg fik
simpelthen kvalme af at se ham dyrke ubeskyttet sex med to kvinder.

mvh
Kim

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-05 17:27

> [...]
> tynd og var i hvert fald syg, ja lignede faktisk en aids syg. Jeg fik
> simpelthen kvalme af at se ham dyrke ubeskyttet sex med to kvinder.

der står i hvert fald ikke noget om det på imdb - umiddelbart skulle han
være ok

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-05 20:00

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Ligesom Jude Law og englænderen fra "Ideal Husbond" har han sat sig bredt i
en bøsseniche, og så kan det være smart at foregive at have AIDS.
Med højstatus som skuespiller kan man altid få læger til at dokumentere hvad
man vil have skal være sandt, udadtil
En mor sagde til sin søn, at det var OK at han var bøsse "Bare det ikke går
ud over din karriere" og han svarede "Det ER MIN KARRIERE" og jeg tror
halvdelen af bøsser der bekender kulør offentligt er slet ikke
bagdørsindianere men har sans for hvad er politisk korrekt og har
JOURNALIST-TÆKKE og det er vejen til PUBLIKUMSTÆKKE og VÆLGERTÆKKE

Vedr John Holmes film så jeg den kedelige Boogie et eller andet
og læste om Wonderland - der vist er ret autentisk om denne uinterssante
medieskabte storpenis-skuespillermiddelmådighed

I anmeldelsen i Information var Mongsgaard forarget over alfonser der
prostituerer kvinderne i deres stald, som i denne film.
Jeg indvendte i mail at rent sprogligt kan man "prostituere sig selv men
ikke prostituere andre" men den stolte anmelder ville ikke erkende sin
lapsus - som selvfølgelig er uvæsentlig for man kunne gætte hvad mentes.