Hvad går den på literen
Fra : phk

Dato : 04-01-05 12:56

I morgen kører jeg med 1.100 km motorvej med 100 km/timen.

Om sommeren går den 23.5 km på literen ved den hastighed.

Hvad går den med vinterdiesel?

Svar i morgen aften, når jeg er kommet hjem :)

--
Per, Esbjerg
Golf III TDI 110HK(+ :))

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-01-05 12:56

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
> I morgen kører jeg med 1.100 km motorvej med 100 km/timen.
>
> Om sommeren går den 23.5 km på literen ved den hastighed.
>
> Hvad går den med vinterdiesel?

Og vinterdæk ?
Jeg vil tippe 21,2 km/l

--
mvh/rg. Christian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-01-05 12:58

On Tue, 04 Jan 2005 12:55:46 +0100, phk wrote:

> Hvad går den med vinterdiesel?

Vil tro ca. 80 øre pr. kørt minut.

> Svar i morgen aften, når jeg er kommet hjem :)

Glæder mig

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-01-05 13:19

> I morgen kører jeg med 1.100 km motorvej med 100 km/timen.

Sej dyt hvis den kan trække 1.100 km motorvej

Mvh
Benjamin

Fra : Mads

Dato : 04-01-05 13:23

On Tue, 4 Jan 2005 12:55:46 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>I morgen kører jeg med 1.100 km motorvej med 100 km/timen.
>
>Om sommeren går den 23.5 km på literen ved den hastighed.
>
>Hvad går den med vinterdiesel?

Hvad har det lige med mobiltelefoner at gøre ?

Fra : John Frandsen

Dato : 04-01-05 14:05

"Mads" <DeathTo@ll.spammers> skrev i en meddelelse

> Hvad har det lige med mobiltelefoner at gøre ?

Alt! Der sidder jo et Nokia-håndfri i bilen

Fra : Calle.

Dato : 04-01-05 15:03

phk wrote:
> I morgen kører jeg med 1.100 km motorvej med 100 km/timen.
>
> Om sommeren går den 23.5 km på literen ved den hastighed.
>
> Hvad går den med vinterdiesel?
>
> Svar i morgen aften, når jeg er kommet hjem :)

er du kørende i mobilen?
--
Calle.

Fra : Anders

Dato : 04-01-05 15:19

Det må da kræve noget af et vogntog at trække 1100 km motorvej.

Gad vide hvor stor motor(e) der sidder i de biler

Mvh
Anders

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-01-05 16:06

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det må da kræve noget af et vogntog at trække 1100 km motorvej.
>
> Gad vide hvor stor motor(e) der sidder i de biler

Tja den gode gamle Skoda kunne trække en hel kø fra Hamborg til Aalborg, så
nogen kæmpemotor er ikke nødvendig

Mvh
Benjamin

Fra : Anders

Dato : 04-01-05 16:39

Så skal det mindst være med dobbelt elastikker, eller så går det ikke....

Mvh
Anders

Fra : Calle.

Dato : 04-01-05 15:39

Anders wrote:
> Det må da kræve noget af et vogntog at trække 1100 km motorvej.
>
> Gad vide hvor stor motor(e) der sidder i de biler

Mobiler, hvis han skal holde sig til gruppen
--
Calle.

Fra : Guru

Dato : 05-01-05 04:09

Nej, moBILEN

Fra : MIC

Dato : 05-01-05 21:10

>I morgen kører jeg med 1.100 km motorvej med 100 km/timen.
> Om sommeren går den 23.5 km på literen ved den hastighed.
> Hvad går den med vinterdiesel?
> Svar i morgen aften, når jeg er kommet hjem :)

Kører du på Sonofon eller TDC?
.....DerGolf

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-01-05 20:31

phk wrote:
> I morgen kører jeg med 1.100 km motorvej med 100 km/timen.
>
> Om sommeren går den 23.5 km på literen ved den hastighed.
>
> Hvad går den med vinterdiesel?
>
> Svar i morgen aften, når jeg er kommet hjem :)

Jeg har endnu ikke prøvet, men vil ikke anbefale at bruge vinterdiesel -
Nokia kan i forvejen have problemer nok med fugtskader. Så svaret er: Den
går ikke!
:)
/ Thomas

Fra : Calle.

Dato : 09-01-05 22:30

Thomas Jacobsen wrote:

> Jeg har endnu ikke prøvet, men vil ikke anbefale at bruge
> vinterdiesel - Nokia kan i forvejen have problemer nok med
> fugtskader. Så svaret er: Den går ikke!
> :)
Nej! vi må bekræfte, at det ikke gik, da han stadig ikke har svaret, hvilket
han lovede at ville gøre den 5. ;-(

--
Calle.

Fra : phk

Dato : 11-01-05 09:45

> Nej! vi må bekræfte, at det ikke gik, da han stadig ikke har svaret,
> hvilket han lovede at ville gøre den 5. ;-(

Sorry folks. Jeg undrede mig godt nok over hvad der var blevet af mit i
denne tråd oprindelige indlæg - og så fandt jeg det her :)

Lad mig dernæst pointere at indlægget er On-topic, da jeg var langt nede i
Tyskland for at hente en Nokia 610 :)

Tredje konstatering er at jeg kom for tidligt op. Det fortalte min navigator
mig, da den skulle regne ETA (Estimated Time Arrival) - så jeg satte
hastigheden til 90 km/t i stedet.

Dette gav 24.5 km på literen ved 90 km/t inklusive en tur ind i og omkring
centrum af Hamburg.

Jeg troede dette indlæg var blevet smidt i dk.fritid.bil, hvor alle ved jeg
kører Golf III TDI med 145HK - cirka, så det oplyste jeg ikke oprindelig.

Slut herfra hvad brændstof angår i denne gruppe :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-01-05 11:25

phk skrev:

> Jeg troede dette indlæg var blevet smidt i dk.fritid.bil, hvor alle
> ved jeg kører Golf III TDI med 145HK

145? are U kidding?
Hans

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-01-05 17:22

On Tue, 11 Jan 2005 09:45:12 +0100, phk wrote:

> Jeg troede dette indlæg var blevet smidt i dk.fritid.bil, hvor alle ved
> jeg kører Golf III TDI med 145HK - cirka, så det oplyste jeg ikke
> oprindelig.

Jeg sad sådan set kun og ventede på du selv opdagede det.. jeg nænnede
ikke at sige det til dig - synes du skulle svede lidt mens vi andre morede
os på din bekostning )