Internationalt campingpas- Jeg har fået de~
Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 04-01-05 11:45

Som jeg skrev i går ringede jeg den 3/1-05 og bestilte det internationale
campingpas.
I dag den 4/1-05 har jeg modtaget det med posten.
Så der er ingen problemer.
MVH
Kjeld

Fra : phk

Dato : 04-01-05 12:21

"Kjeld Bentzen" <bentzen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Som jeg skrev i går ringede jeg den 3/1-05 og bestilte det internationale
> campingpas.
> I dag den 4/1-05 har jeg modtaget det med posten.
> Så der er ingen problemer.

Kun med E-mail-besvarelserne :(

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 04-01-05 18:26

Det må da ærgre Verner ganske grusomt!

/Flemming U

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 04-01-05 20:28

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> wrote in message
> Det må da ærgre Verner ganske grusomt!

men hvis det får ham til at holde mund i et stykke tid, så kan jeg leve med
at han ærgrer sig.

Under alle omstændigheder blev han så godt og grundigt til grin at hvis jeg
var ham så ville jeg holde mig laaaangt væk fra gruppen

Peter

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 04-01-05 21:18

Ja nu skal man jo passe på med at forvente for meget.:)

Der kunne jo ske det, at Verner ville bruge sagen til at påstå, at netop
hans krig mod DCU har fået dem til at træffe en ny beslutning, så det
internationale campingpas alligevel dukkede op.

Man skal ikke blive overrasket.

/Flemming

Fra : Sten Bo

Dato : 04-01-05 22:23

"Flemming Udbjørg" skrev i en meddelelse
> Ja nu skal man jo passe på med at forvente for meget.:)

Ja men det gør vi skam heller ikke, langtfra. Men det er næssten ufatteligt
at indlæg efter inlæg kan fyldes med et kedeligt og of topic emne.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping
Debat af personer er uønsket i gruppen.

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 05-01-05 06:05

> Det må da ærgre Verner ganske grusomt!

Jeg er heldigvis sluppet for alt hans ævl og vrøvl, jeg kan ikke se indlæg
fra ham mere, og hvor er det herligt og fredeligt.

MVH

Bente Jørgensen

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 05-01-05 09:52

Jeg er efterhånden træt af alle de hylere, der lægger spydigheder om verner,
når man har lagt ham i bloker får man ikke hans indlæg, men hvorfor i
alverden kan han så have tisset på jeres sukkermad, når i blokerer ham. Har
i ikke gjort det, jamen så er det fordi i er lige så store hylere som han
selv.

I kan sgu ikke se bjælken i jeres eget øjer, men sagtens se splinten i
Vernes.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-01-05 11:35

Karl-Heinz Hansen wrote:
> [...]
> så store hylere som han selv.
>
> I kan sgu ikke se bjælken i jeres eget øjer, men sagtens se splinten i

Det sproglige kvaliteter i det ovenstående tyder stærkt på at han ikke er
til at holde nede i dåsen, men ligesom en dåsetrold bliver ved, og ved, og
ved......altså en slags Alcatel-kanin (omend den nok har et mere varieret
syn på verden).
Og nej, Verner, dun behøver ikke at kommentere - ej heller som Karl-Heinz
Hansen - denne afsender er også fra og med nu plunket.

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra campingtur (første halvdel) i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 05-01-05 13:35

Til Jan Bøgh

Dit nedladende indlæg tyder stærkt på, at din paronia er stærk.
Jeg skriver ikke med andre navne end mit eget, og jeg lader mig ikke påvirke
af Verners indlæg eller svar på indlæg. Men noget tyder på, at bare
indholdet ikke passer i dit kram, så er det nok Verner der har skrevet det.

Tag lige og læs hvad jeg skriver og ikke hvad du mener at læse.

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-01-05 13:15

Karl-Heinz Hansen wrote:
> [...]
> så store hylere som han selv.
>
> I kan sgu ikke se bjælken i jeres eget øjer, men sagtens se splinten i

Hej Karl-Heinz

Jeg kan kun give dig ret problemet ved Verner er faktisk ikke det han
skiver(han er blokeret for lænst) men alle de kommentarer til det han
skiver, fatter ikke at folk gider blive ved med at læse hvad han skiver
og kommentere det(de må kede sig).

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Tommy Hansen

Dato : 05-01-05 17:44

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har
> i ikke gjort det, jamen så er det fordi i er lige så store hylere som han

Hylere... hmmm.

Når man har blokeret Bo Børgesen alias Jens Bonde m.m. har man kun et
problem og det er at man får alle de ligegyldige svar at se, så min
opfordring er at man lader være med at besvare det stakkels menneskes
indlæg.
Han bør have fred for han har vist nok at se til med de mærkelige
tvangstanker han har.

Mvh. Tommy

Fra : Tournesol

Dato : 05-01-05 11:46

Hejsa

jeg sendte dem en mail nytårsdag og har idag modtaget mit internationale
camping pas så jeg har intet at klage over

Knus Henriette.

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 05-01-05 12:58

Jeg fik også mit i dag på samme måde

Hans Kurt

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 05-01-05 13:47

"Hans Kurt Larsen" <hanskl@privat.dk> wrote in message
> Jeg fik også mit i dag på samme måde

Og jeg får mit i morgen!

Men - forklar mig lig hvorfor der på DCU's hjemmeside overhovedet ikke er
nævnt et ord om det internationale pas?

--

Med hilsen
Erik - Odense

Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-01-05 16:17

Tournesol wrote:

Undskyld, men var der ikke en lillebitte mulighed for at vi kunne slippe for
at få en meddelelse om hver eneste vellykkede bestilling af et campingpas?

Og hvis man så samtidigt kunne undlade at bruge gruppen i de evindelige
diskussioner med 'verner' eller hvad psykopaten ellers kalder sig og blot
ignorere ham, så var der måske en lille chance for at gruppen kunne komme
til at indeholde det, der var meningen med den.

Ellers tror jeg at alle andre end de, der tænder på 'verners' tråde
forsvinder fra gruppen.

vh
Jan

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 05-01-05 17:08

Hej Jan - jeg deler dine fromme ønsker - men tror du ikke, at denne
udladning fra din side er netop det du ikke ønsker, nemlig at pirre mande
yderligere ??

[...]

Flot sprogbrug i øvrigt. :)

/Flemming

Fra : Michael

Dato : 06-01-05 17:33

Hej NG

Endeligt et fornufigt menneske!!! Lad dog være med at svare på
Verner's mail så bliver han såmen nok træt af at skrive med sig selv.