Ceasar3 - efterfølger i genren
Fra : Peter Holm

Dato : 04-01-05 09:37

hejsa
i sin tid var CeasarIII et fedt spil.
Hvilke spil i samme kategori er kommet efter?

(jeg er ikke til tur-baserede spil a la Civ.)

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Inge

Dato : 04-01-05 12:32

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
> i sin tid var CeasarIII et fedt spil.
> Hvilke spil i samme kategori er kommet efter?

Hej
ja det var ret fedt.
Jeg er selv fortsat med Pharaoh og dens udvidelsespakke Cleopatra, jeg ved
der kom et der hed noget med Olympen?? eller måske Zeus??, alle 3 spil er
fra Impressionsgames. Jeg mener osse der var et sammestedsfra, der
omhandlede det gamle Kina.
mvh
Inge

Fra : Peter Holm

Dato : 04-01-05 21:25

Inge wrote:
> [...]
> alle 3 spil er fra Impressionsgames. Jeg mener osse der var et
> sammestedsfra, der omhandlede det gamle Kina.

hejsa
jeg har faktisk Zeus, men kan ikke få det til at fungere under WinXP.
Kører Pharaoh og Cleopatra under WinXP?

Mvh
Peter

Fra : Inge

Dato : 05-01-05 11:18

> hejsa
> jeg har faktisk Zeus, men kan ikke få det til at fungere under WinXP.
> Kører Pharaoh og Cleopatra under WinXP?
>
> Mvh
> Peter
Hej
ja, Pharaoh og Cleopatra kan godt køre under XP, jeg har xp pro, Men jeg
havde noget bøvl med at få det igang. Det lykkedes til sidst, men jeg kan
desværre ikke huske hvordan jeg fik det igang. Når jeg ser under egenskaber
er den sat i komp.tilstand for Windows2000.

Der er til Pharaoh også en patch og snydekoder på dette link:
http://pharaoh.heavengames.com/index.shtml . Du skal ikke lade dig narre af
at der står Caesar3 først i adr.linjen når du kommer ind. Her kan du finde
videre til både Pharaoh, Cleo og Zeus. Der er forskellige debatforums hvor
du vil kunne få hjælp, både til spillet og til teknikken.. Du skal bare
registreres, det koster ingenting og de er utrolig hjælpsomme, og spammer
ikke, så det er risikofrit.
God fornøjelse.
mvh
Inge