T68i defekt?
Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 03-01-05 22:59

Hej

Min SonyEricsson T68i døde klokken 2 minutter over midnat nytårsaften.Min
mobil sagde lyden for modtaget SMS, og da jeg ville fjerne tastaturlåsen for
at læse SMS'en, reagerede mobilen ikke (den viste konstant "tastatur låst,
tryk c for at låse op"). Da den ikke reagerede efter adskillige minutter
fjernede jeg batteriet.

Når jeg nu prøver at tænde mobilen, siger den sin "tændelyd" og der kommer
lys i den. Men skærmen er sort og mobilen reagerer ikke på tastaturet.

Mobilen er 13 måneder gammel og SE giver kun 1 års garanti.

På mig virker det som en softwarefejl, er der en mulighed for at flashe
mobilens firmware, så den kommer til at virke igen?

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-01-05 23:40

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@SLETmailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På mig virker det som en softwarefejl, er der en mulighed for at flashe
> mobilens firmware, så den kommer til at virke igen?

Hej Jeppe
Har prøvet noget lignende med min T68'er - prøv at tage batteriet af igen -
måske det hjælper.
Og det kan da godt være at S/E mener een ting om garanti i DK, men loven
mener noget andet.
Og det er loven, der bestemmer her - ikke S/E....så puds dem !

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 04-01-05 14:27

Jesper Hedegaard skrev:
> Hej Jeppe
> Har prøvet noget lignende med min T68'er - prøv at tage batteriet af
> igen - måske det hjælper.

Det har jeg prøvet, men måske jeg skulle prøve at afmontere batteriet i lang
tid, for at se om det gør en forskel. Jeg har tilmed skiftet SIM-kort, det
betød intet.

> Og det kan da godt være at S/E mener een ting om garanti i DK, men
> loven mener noget andet.
> Og det er loven, der bestemmer her - ikke S/E....så puds dem !

Ja, jeg har 2 års reklamationsret, og der er forskel på reklamationsret og
garanti.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-01-05 13:15

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg har 2 års reklamationsret, og der er forskel på reklamationsret og
> garanti.

Tidligere havde man 1 års garanti. Nu har man 6 måneders garanti og 24 måneders
reklamationsret i stedet.

Claus