Lille 12 volt kuffert
Fra : Sten Bo

Dato : 03-01-05 21:24

Netto har i øjeblikket en nogenlunde lille, smart starthjælp/batteripakke
der rummer et 10 A langtids /400 A startstrøm - blytørbatteri, der kan lades
fra cigarstikket eller fra 230v via en lille adapter. Kr. 249.-

Husk at sætte en rimelig lille sikring ind jeres "fuglerede" - Det er
stærkstrøm, kan starte bilen, og ligeså let ved en kortslutning, sætte ild
på.
http://makeashorterlink.com/?T50D1262A

Hilsen Sten Bo

Fra : Steen Larsen

Dato : 03-01-05 22:35

Sten Bo wrote:
> [...]
> Husk at sætte en rimelig lille sikring ind jeres "fuglerede" - Det er
> stærkstrøm, kan starte bilen, og ligeså let ved en kortslutning,

Hej Sten

Hvorfor sender du ikke bare et direkte link?

Som her
http://www.netto.dk/internet/nettodk/catalogue/catalogue.nsf/cd662d3aed59e6e241256be50037d291/39ad6e59f1982dc2c1256f770043d208/Body/0.84?OpenElement&FieldElemFormat=jpg

--
MVH Steen Larsen
Søndergade 14

Fra : Sten Bo

Dato : 04-01-05 10:15

"Steen Larsen" <dsl175340@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Sten
>
> Hvorfor sender du ikke bare et direkte link?
>
> Som her.....

Tja. det kan du da ha ret i. Ventetiden ved den automatiske viderestilling
er lidt træls. Omvendt er der nogle link der er megalange - og det sker at
de knækker, deles i et linieskift hvis teksten "ombrydes" af et eller andet
midt i linket.

Dit link virkede fint her og det plejer mine nu også. En anden for mig
alvorlig indvending ku være at man gerne i ro og mag, ud fra adr. på forhånd
vil gennemskue hvad man opfordres til at klikke på. Hva nu hvis det gemte
en eller anden exefil eller skript som filtret ikke er forberedt på. - Nå,
men det ved man vel aldrig rigtigt.

Det skal ikke genta sig. Tak for dit spørgsmål.

Hilsen Sten

Fra : Claus

Dato : 05-01-05 20:18

> [...]
lades
> fra cigarstikket eller fra 230v via en lille adapter. Kr. 249.-

Camping, Cars & Caravaning har for nogen tid siden skrevet en artikel om
hvorledes en sådan batteriboks med fordel kan indbygges. Det koster 0,50? at
hente artiklen. Har selv konto ved "Click&Buy" det fungerer uden problemer
via Visa.

CCC har i øvrigt også mange andre spændende artikler at byde på:
Gør-det-selv artikler: http://www.camping-cars-caravans.de/doityourself/
Tests: http://www.camping-cars-caravans.de/test/ I sær deres "Profitest" er
værd at læse.

Vh. Claus