mouseover link/foto i rammer
Fra : Jane K.

Dato : 03-01-05 21:07

Rigtig godt nytår til jer alle

Nu har jeg igen brug for jeres store viden.

Som emnet beskriver har jeg bruge for et javascript
der kan skifte billede når musen føres over et link.

Jeg har prøvet mig frem ud fra denne side
http://www.hager.dk/wdjavascript/jseks01.html

som jeg også godt kunne få til at virke - MEN -
mit problem opstår da mine link ligger i en tabel
i en ramme og billederne skal skifte i en anden ramme.

Er der en af jer der kan hjælpe mig på vej ?

Har heller ikke helt har fattet hvilket script som skal
ligge i header og hvilket som skal ligge i body.

På forhånd tak for hjælpen
JEK

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-01-05 22:30

Jane K. wrote:

> som jeg også godt kunne få til at virke - MEN -
> mit problem opstår da mine link ligger i en tabel
> i en ramme og billederne skal skifte i en anden ramme.

Det lyder som om det er den her side, du skal kigge lidt på:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp

eller måske denne:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/diastxt.asp

Erik Ginnerskov