Hjemmeside opdateret......
Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-05-01 17:52

......så nu er der billeder af Helene også.

Husk jeg har fået ny adresse, se i signatur.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : DK. True Trust

Dato : 21-05-01 02:10

Hej Nina
Har lige været inde for at se din hjemmeside, hvor er dine katte dog skønne
og hvilken skøn informationsrig side du har.
Fortsæt du bare i samme stil.
Mange miauuer fra Birgitte og katte
www.truetrust.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-05-01 23:02

"Nina El Falaki" <feca@edb.dk> skrev i en meddelelse news:9e8sk9$2jv9$1@news.cybercity.dk...
> .....så nu er der billeder af Helene også.

*suk* Hvor er hun bare chokolade-lækker.........
Jeg må altså have sådan én engang.........
*dobbelt-suk*

Hvornår skal "I" forresten føde ? "Vi" skal føde i
næste uge Vi har lovet Teresa, at der kommer
mindst 3 vildtfarvede somalimisser og at den
bedste er en hunkat, så det ligger jeg og hvisker til
hendes lille, fede vom hele tiden

--
Hilsen Helle og en vraltende tyk Eika
If 7-11 is open 24-7 and 365 days a year why do

Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-05-01 16:10

Hej Helle

Vi skal føde omkring den 11. juni.

Bare sig til når du skal have en bengal, så kan jeg nok henvise til en
opdrætter, hvis jeg ikke selv har nogen.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats