Tydning FT1860
Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 03-01-05 16:30

Hej NG.
Er der nogen der kan tyde fødestedet for Lars Larsen.
FT.1860 Horsens opslag 593 5.navn fra neden.

http://www.arkivalieronline.dk/data/folketælling/FT1860/00010/01291.tif

Venlig hilsen Lisbeth Pedersen

Fra : Fl. Svendsen

Dato : 03-01-05 16:59

> Hej NG.
> Er der nogen der kan tyde fødestedet for Lars Larsen.
> FT.1860 Horsens opslag 593 5.navn fra neden.
>
> Venlig hilsen Lisbeth Pedersen
*************
Hmmm . . . et forsigtigt bud: 'Samme sted'
Flemming Svendsen, Korsør.

Fra : annelise christensen

Dato : 03-01-05 17:36

Hej.

Enig med Flemming.

med venlig hilsen
annelise christensen

Fra : Jean Seeberg

Dato : 04-01-05 03:01

Hej Lisbeth.
Det er da meget smartere at, som du, ligge henvisning til site med den tekst
som man ønsker hjælp til op på siden, fremfor som jeg lige har gjort, i
forbindelse med tydning af tekst ang. Poul Rasmussen Seeberg, døjet med at
få udklip ind på binaer, som jo forsvinder hurtigt, men hvorfor kan jeg ikke
som ellers med site, bare kopiere linien/site som du, den skriver som vist
nedenfor, går du selv ind og ændre som her (%F8) til et ø, eller er det bare
hos mig at det problem er, har du et tip.
http://www.arkivalieronline.dk/data/kirkeb%F8ger/C470A/A/006/K02-05-A.Tif
http://www.arkivalieronline.dk/data/kirkebøger/C470A/A/006/K02-05-A.Tif
Hilsen Jean

Fra : dannebrog

Dato : 04-01-05 12:04

Ja, sammesteds, nemlig som personen ovenfor, og der står så vidt, jeg kan
se, Græse S. Kjøbenhavns Amt. Men mon ikke det ligger i Frederiksborg Amt?

m.v.h. og godt nytår

Ulrich

--
Slægtsforskning på internet