HL2..hjælp til "black energy"
Fra : Wibolt

Dato : 03-01-05 15:44

Hej

Jeg står oppe på toppen af det store tårn og har pløkket 3 af de der
"insektfly", jeg får at vide at jeg skal se at komme væk - men jeg kan ikke
kommer nogen steder?
HJÆLP!

Mvh, Wibolt

Fra : Jakob

Dato : 03-01-05 16:17

In article <crblln$1ts7$1@news.cybercity.dk>, sol@sol.dk says...
> [...]
>
> Jeg står oppe på toppen af det store tårn og har pløkket 3 af de der
> "insektfly", jeg får at vide at jeg skal se at komme væk - men jeg kan ikke

Er det ikke der hvor du skal forhindre skurken i at flygte ?? Det er den
opgave der skal løses

Hygge

Jakob

Fra : Casper Bang

Dato : 03-01-05 16:40

> Jeg står oppe på toppen af det store tårn og har pløkket 3 af de der
> "insektfly", jeg får at vide at jeg skal se at komme væk - men jeg kan
> ikke kommer nogen steder?
> HJÆLP!

Hmm, er ikke sikker på om jeg ved hvor du er, men tror det.
Hvis du står og kigger på kassen med ammunition, er der til højre for dig
nogle brædder du kan gå på - følge dem, og du kan hoppe over muren til
højre.

Fra : Wibolt

Dato : 03-01-05 17:16

"Wibolt" <sol@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg står oppe på toppen af det store tårn og har pløkket 3 af de der
> "insektfly", jeg får at vide at jeg skal se at komme væk - men jeg kan

Undskyld, den hedder også "Dark Energy".
Der er ingen brædder, men jeg står og ser på en stor ildkugle der stiger op
igennem en slags tårn og når den når toppen er jeg "død" - problemet er at
jeg ingen steder kan komme!

Mvh, Wibolt

Fra : Jakob

Dato : 03-01-05 17:18

> [...]
> igennem en slags tårn og når den når toppen er jeg "død" - problemet er at

DU skal ingen steder, du skal forhindre kuglen i at nå toppen.

Hygge

Jakob

Fra : Wibolt

Dato : 03-01-05 17:24

Okay, takker......

Wibolt

Fra : Ham med leen.

Dato : 03-01-05 20:06

On Mon, 3 Jan 2005 17:23:31 +0100, "Wibolt" <sol@sol.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Okay, takker......

Hm, for hvad ?

Du skal op til 4 niveau, hvor du kan bruge energikuglerne.
På det niveau du starter på skal du til højre ved at fjerne energikuglerne og
skyde dem op til soldaterne hvis de er fremme. Der er 3 søjler med energikugler
som skal fjernes og for hver søjle du tømmer kan du gå rundt inde i søjlen til
næste søjle. Efter den sidste er der et "stempel" der går op og ned. Du skal op
på den afsats på "stemplet" der fører op til næste niveau. Der er der masser af
soldater. Forbi dem skal du videre rundt til du ikke kan komme længere, så ud på
gangbroen og tag de roterende afsatser modurs til den lukkede afsats som fører
til flere soldater. Der skal du til venstre til endnu et "stempel" og så op på
sidste niveau hvor der er adgang til masser af energikugler. resten er historie.
Det skal dog gå temmelig stærkt, så rub neglene.

--
Gerner

A whole new year to .... in.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Jakob

Dato : 03-01-05 22:05

..spil.computer:

> Hm, for hvad ?

Hvis du ellers gav dig tid til at læse hvad han har skrevet så er han
han kommet helt op til toppen, så dit indlæg her tilfører vist ikke
flere informationer.

Jakob

Fra : PerX ...

Dato : 04-01-05 11:12

In article <crbrgb$25eh$1@news.cybercity.dk>, sol@sol.dk says...
> Okay, takker......

Og vi takker hvis du lærer at citere ordentligt (Dvs klip det du ikke
svarer på, og skriv under det du svarer på)

Fra : Leman

Dato : 03-01-05 23:45

On Mon, 3 Jan 2005 15:43:36 +0100, "Wibolt" <sol@sol.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Jeg står oppe på toppen af det store tårn og har pløkket 3 af de der
>"insektfly", jeg får at vide at jeg skal se at komme væk - men jeg kan ikke

Du har sprunget en del over.
Du skal smadre reaktor kernen så den eksploderer, og Alyx siger så i skal væk,
men inden eksplosionen når jer så kommer G-man og snakker og så er spillet slut.

Så du skal slet ingen steder.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Jakob

Dato : 04-01-05 12:18

> Du skal smadre reaktor kernen så den eksploderer, og Alyx siger så i skal væk,
> men inden eksplosionen når jer så kommer G-man og snakker og så er spillet slut.

Er du typen der også fortæller en hvad en film ender med inden man har
set den ? :0)

> Så du skal slet ingen steder.

Som jeg skrev.

Hygge