Kan I anbefale et program som kan "optage"~
Fra : :-\)

Dato : 03-01-05 15:09

Hej!

Jeg har tidligere brugt TotalRecorder til at optage streaming - men
programmet kan kun optage med 56 kbps - hvilket ikke gør programmet særligt
godt (det skal lige siges at jeg ikke har brugt så lang tid på at undersøge
om der er versioner af TotalRecorder, der kan optage med højere bitrate)

Men har I alternative bud?

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Brassball

Dato : 03-01-05 16:42

I-sound, virker upåklageligt, og meget intuitivt
http://www.abyssmedia.com/downloads/i-sound.zip

MVH

Fra : :-\)

Dato : 04-01-05 09:27

Inden jeg prøver programmet:

Hvor høj bitrate kan den optage med ?

Fra : Brassball

Dato : 04-01-05 18:30

Højt nok, 256 eller mere
prøv nu bare, det fylder kun 2 mb så det er jo ikke alverden, og som
sagt det er intuitivt at bruge

MVH

Fra : JH

Dato : 04-01-05 11:50

wrote:
> [...]
> om der er versioner af TotalRecorder, der kan optage med højere bitrate)

Wave-Repair er rigtig god - og gratis

JH

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-01-05 12:56

On Mon, 03 Jan 2005 15:09:29 +0100, wrote:

> Men har I alternative bud?

Jeg så lige, at XMMS kan streame til disken.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"