Der er gratis internationalt campingpas
Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 03-01-05 14:27

Lad være med blot at læse hjemmesiden. Ring til DCU og bestil et
Internationalt Campingpas. Det har jeg gjort og der er ingen problemer det
bliver sendt til mig.
SÅ INGEN problemer, blæs ikke noget op til et problem, som ikke er det.
mvh
Kjeld

Fra : Per H

Dato : 03-01-05 14:37

On Mon, 3 Jan 2005 14:27:24 +0100, "Kjeld Bentzen"
<bentzen@post1.tele.dk> skrev:

> [...]
>bliver sendt til mig.
>SÅ INGEN problemer, blæs ikke noget op til et problem, som ikke er det.

endelig en der kunne stoppe flueknebberiet.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 03-01-05 15:53

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> endelig en der kunne stoppe flueknebberiet.

Uanset hvor og hvad, så knepper vi med p ;)

Jeg synes det er meget for dårligt der ikke bliver svaret på mails fra DCU.

--
Per, Esbjerg

Fra : Per H

Dato : 03-01-05 19:51

On Mon, 3 Jan 2005 15:52:35 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Uanset hvor og hvad, så knepper vi med p ;)
>
>Jeg synes det er meget for dårligt der ikke bliver svaret på mails fra DCU.

der er så mange steder de ikke svarrer tilbage. forsikringer,
køkkenfirmaer, osv osv,

Tag og ring til dem.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Jørgen L.

Dato : 03-01-05 21:17

> Jeg synes det er meget for dårligt der ikke bliver svaret på mails fra
> DCU.

Jeg skal tage det op med DCU når jeg skal derind alligevel.
Men jeg ved at der kun er en person til at tage sig af mails, og der kommer
flere hundrede om dagen derinde. Så om det bliver bedre tror jeg ikke.

Hilsen Jørgen

Fra : phk

Dato : 03-01-05 22:27

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men jeg ved at der kun er en person til at tage sig af mails, og der
> kommer flere hundrede om dagen derinde. Så om det bliver bedre tror jeg

Så må de (sgu) ansætte en til at servicere medlemmerne.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 00:56

"Kjeld Bentzen" <bentzen@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> bliver sendt til mig.
> SÅ INGEN problemer, blæs ikke noget op til et problem, som ikke er det.

Hvorfor pokker skriver de det så ikke på deres hjemmeside, så kunne de da
undgå en hel del utilfredse medlemmer.

CCS passet giver jo stadig ikke rabat på de mange pladser i østeuropa hvor
man typisk får 10% på FICC passet og det er altså det der giver rabatten her
i sommer da vi var på Lanterna havde de først gjort regningen op og hentede
så passet på hylden.
Da så han først at det var et FICC pas og sagde med det samme at så skulle
vi jo have rabat.
Der er godt nok visse folk der her i forummet skriver om alle CCS passets
fortræffeligheder, jeg vil gerne have svar på en ting giver det også 10%
rabat på stort set alle pladser i F.eks. Kroatien.
Nu sender jeg en mail til FDM og spørger dem om det er korrekt at FICC
passet udgår i DK i 2006

MVH
Jens