Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterilevetid...
Fra : Leo Jensen

Dato : 02-01-05 15:48

Hej gruppe

Jeg har fået et HP Photosmart 735 i julegave, og jeg er lidt forundret over
batterilevetiden på alkaline-batterier. Vi snakker 5-15 skud med blitz pr.
sæt batterier (2 stk)...
Hvis genopladelige batterier er løsningen, har I så et bud på en fornuftig
lader, som også kan bruges i USA (110-120V 60Hz) ??

MVH Leo

PS: Jeg er klar over, at det nok ikke er verdens 8. vidunder inden for
fotoverdenen jeg har fået her, så det behøves I ikke kommentere

Fra : Tommy Fer

Dato : 02-01-05 15:53

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PS: Jeg er klar over, at det nok ikke er verdens 8. vidunder inden for
> fotoverdenen jeg har fået her, så det behøves I ikke kommentere

Hej Leo

HPs ældre kamera serie har et ryg for at bruge strøm som ind i helvede....
:s

Køb nogen genopladelige batterier, gerne nogen der er omkring 2000-2200mah
(de er til at betale) så ville jeg købe en 8 stykker. Så kan man klare sig
en dags tid.

mvh Tommy Fer

Fra : Leo Jensen

Dato : 02-01-05 17:10

> HPs ældre kamera serie har et ryg for at bruge strøm som ind i helvede....
> :s

Det kan jeg hermed bekræfte...

> Køb nogen genopladelige batterier, gerne nogen der er omkring 2000-2200mah
> (de er til at betale) så ville jeg købe en 8 stykker. Så kan man klare sig
> en dags tid.

Tak for det hurtige og ikke mindst klare svar

Leo

Fra : Børge Larsen

Dato : 02-01-05 18:15

> [...]
>
> PS: Jeg er klar over, at det nok ikke er verdens 8. vidunder inden for
> fotoverdenen jeg har fået her, så det behøves I ikke kommentere

Har lige set et godt tilbud i Fakta. 2000 mA batterier med og uden lader.

Fra : Per O.

Dato : 02-01-05 18:52

> [...]
> Hvis genopladelige batterier er løsningen, har I så et bud på en fornuftig
> lader, som også kan bruges i USA (110-120V 60Hz) ??

Harald Nyborg har 4 stk 2300mAh genopladelige batteriet til under 100kr

Per O.

Fra : Mads

Dato : 02-01-05 20:20

On Sun, 2 Jan 2005 18:51:42 +0100, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

>Harald Nyborg har 4 stk 2300mAh genopladelige batteriet til under 100kr

www.batterier.dk har 4 stk 2400mAh til lige over 100 kr

Jeg ved godt hvilke jeg ville vælge og det blev ikke dem fra HN.

mvh Mads

Fra : Knud I

Dato : 02-01-05 20:59

"Mads" <DeathTo@ll.spammers> skrev i en meddelelse

> www.batterier.dk har 4 stk 2400mAh til lige over 100 kr
>
> Jeg ved godt hvilke jeg ville vælge og det blev ikke dem fra HN.

Jeg har AA batterier fra begge firmaer og jeg ved også hvilke jeg
ville vælge
det bliver dem fra HN. de er billigst hvis du selv kan hente dem..
Jeg kan ikke mærke nogen særlig forskel.

Mvh Knud

Fra : Per O.

Dato : 04-01-05 00:26

"Mads" <DeathTo@ll.spammers> skrev i en meddelelse

> www.batterier.dk har 4 stk 2400mAh til lige over 100 kr
>
> Jeg ved godt hvilke jeg ville vælge og det blev ikke dem fra HN.

Har du prøvet dem, eller er det en fordom? Jeg har tre sæt til min flash og
kamera, og de er betydeligt bedre end dem jeg købte i dyre domme hos den
lokale fotopusher!

Per O.
www.skaldepande.dk