Php login system?
Fra : Yasser

Dato : 02-01-05 11:25

Øhm kan nogen hjælpe?
Jeg vil gerne have en login system med flere brugere!
Prøv at tjekke den
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmysql/default.php har
lavet en men den vil ik den er så provo. nogen der kan hjælpe
tak?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 02-01-05 17:20

Det er egentlig lidt træls at se dine gentagne indlæg. Brug almen
etikette og stil et mere konkret spørgsmål. Der findes tusindvis af
forskellige brugbare loginscripts som du frit kan downloade.

Hvis det er fordi du allerede har et script, men du ikke kan få til at
virke, så skriv det konkrete problem og afvent svar.

Hvis det er fordi du efterlyser en script som er specielt skræddersyet
til dine behov, skal der penge på bordet.

Tjek eventuelle links som bliver postet.

Lær eventuelt selv PHP. Så svært er det så'n set heller ikke...
--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk

PGP Public key på http://err0r.dk/pubring.pkr

inden for et bestemt område

Fra : Yasser

Dato : 02-01-05 17:44

Øhm? det var ik min skyld at der kom to:S
desuden behøves du ik svar hvis du ik vil hjælpe:S
og det er sådan set ik alle der ka PHP i hovdet ligesom alle såå!
Men ellers tak fandt skam en og den virker DER UD AF!!!!!!

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 02-01-05 21:55

Yasser skrev:

> Øhm? det var ik min skyld at der kom to:S
> desuden behøves du ik svar hvis du ik vil hjælpe:S
> og det er sådan set ik alle der ka PHP i hovdet ligesom alle såå!
> Men ellers tak fandt skam en og den virker DER UD AF!!!!!!

Fint, nu ved jeg så ikke hvor mange "nybegyndere" der læser denne
besked, men der er tonsvis af sites som har kode man kan se og
downloade. (incl masser af tutorials!) Et af de største er
www.hotscripts.com. Inden du spørger om nogen har et script til et
eller andet, vil det være en rigtig god ide at starte med at søge enten
der, eller activedeveloper.dk/webcafe.dk eller simpelthen via google!
(google kan finde utroligt meget lort, men engang imellem finder man
også noget man kan bruge :) )

God søgning!

Claus

Fra : Yasser

Dato : 03-01-05 16:07

Hehe Tarkker du:D
Ska nok tjekke dem
og prøv at søg næsten gang men du ved at det er lidt svært for man ved ik
hvad et hedder og man ved slet ik og hvad tingen hedder du så må forstå
hvordan vi næsten nybegynder har det:D
IK SÅ GODT DU:P

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-01-05 16:47

On Mon, 03 Jan 2005 15:06:50 +0000, Yasser wrote:

> og prøv at søg næsten gang men du ved at det er lidt svært for man ved ik
> hvad et hedder og man ved slet ik og hvad tingen hedder du så må forstå
> hvordan vi næsten nybegynder har det:D
En fornuftig start havde været:
http://www.google.dk/search?q=login+system+php
Altså benytte søgeordene login system php
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen