Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D70 og SB28
Fra : Jespersen

Dato : 02-01-05 10:41

Som nybagt ejer af en D70 og allerede ejer af en SB28 kunne jeg tænke mig at
spørge om nogen har gode tips til denne kombination - hvordan indstiller man
kamera hhv blitz så de spiller bedst muligt sammen?

Torben

Fra : Claus Smith

Dato : 02-01-05 11:38

Det kan vist kun lade sig gøre rent manuelt.

Har selv lige måttet sige farvel til min dejlige SB-80DX af samme årsag, da
jeg skiftede fra D1 til D70.

Claus Smith

Fra : Kim Daugaard

Dato : 02-01-05 19:11

Har også en D70 og en SB28, men jeg syntes altid min SB28 giver alt for
meget lys, så den liger bare i sit hylster, sammen med min SB 24